24 martie 2012

Orasul viitorului

L-am auzit astazi pe Dan Diaconescu vorbind undeva in Ardeal, in Bistrita parca, despre mutarea capitalei. 
Coincidenta mi s-a parut foarte mare deoarece si eu am primit cu multi ani in urma aceasta stire, ca viitoarea capitala a Romaniei va fi undeva in arcul carpatic, in mijlocul tarii…
Acest nou oras care nu exista inca l-am numit simplu The City si se va naste in urama unui mare proiect stiintific ce are legatura cu civilizatiile altor planete…
Va deveni cel mai mare centru stiintific al lumii si probabil viitoarea capitala a Romaniei si a intregii Europe…
Daca Dumnezeu va ingadui vom bune bazele acestui mare oras al viitorului inca din timpul vietii noastre…
V-am spus ca voi sunteti patriarhii noii lumi si de voi se va vorbi cu admiratie multe mii de ani de acum inainte…
Iata, cerul si pamantul cel nou se naste sub picioarele noastre si deasupra capului nostru ca intr-un film sf, ca prin minune…
Dumnezeu schimba lumea sub ochii nostrii si chiar si prin noi…
Este o mare minune totul, schimbarea tarii si a lumii abia acum incepe sa se produca…
Nu am tot asteptat degeaba 22 de ani…
Acum trebuie sa va ridicati cu totii si sa intelegeti ce uriasa sansa ne da Dumnezeu… 
Veti vedea, s-ar putea sa avem sansa, privilegiul, binecuvantarea, sa fondam cel mai mare oras al lumii viitorului... 
Pana atunci rugati-va zilnic, invocati puterile cerului, pe Iisus, pe Fecioara zilnic.
Invatati sa va rugati si sa meditati cat mai mult timp in aceeasi pozitie, nemiscati si astfel sa treceti marea granita a interiorizarii constiintei... Din fiinte exterioare a caror constiinta se sprijina pe cele vazute, veti deveni fiinte interiorizate a caror constiinta se va sprijini pe cele nevazute, pe cele spirituale, pe Spiritul lui Dumnezeu. 
Voi sunteti cuceritorii paradisului, voi puneti bazele paradisului terestru,  profetit prin cerul si pamantul cel nou. 
Pentru astfel de lucruri glorioase am coborat pe pamant, si daca vom urca in cer nu vom parasi Pamantul ci ne vom putea materiliza din cer trupuri din nou daca va fi nevoie...
Bariera dintre cer si pamant o sa dispara, pamantul va deveni un cer si ingerii vor cobori pe el oricand va fi nevoie iar oamenii vor urca in cer oricand vor dori...
Sa construim impreuna lumea spirituala viitorului...
Nu v-am spus ca vom infiinta cea mai tare scoala spirituala cunoscuta vreodata?
Iar pentru ca voi sunteti foarte ascultatori, veti creste intr-un an cat altii in zece, nu-i asa? :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu