23 aprilie 2012

Poveste

Astazi vreau sa va spun o poveste, o poveste la ceas de seara cand albastru serii se amesteca cu negrul noptii.
O poveste despre un discipol si un mare maestru, o poveste despre un maestru spiritual calauzit de un mare avatar din cer.
O poveste ce se intinde pe mai multe vieti…
O poveste cu sfinti si puteri spirituale, o poveste despre Samadhi, Kundalini, Scripturi, marturii, despre semne eterne in istoria spirituala a planetei.
Despre Iubirea lui Dumnezeu, despre Desavarsire…
Ce minunat este cand prietenul si fratele tau din ceruri nu te-a parasit!
Ce minunat cand iti arata unde si cand a fost langa tine, ce minunat cand sacrificiile si meritele vietilor anterioare te insotesc si primesti daruri din ceruri.
Pentru ca astazi, da, da in aceste ultime trei zile s-a reinnodat o mare prietenie cereasca, s-a reinnodat in mod constient fuziunea si comuniunea cu o minune a cerului…
Da, vorbesc de beatitudinea in care albastru si negru se imbina, beatitudinea numita shyama…

Tu prieten etern, tu sclipire misterioasa a cerurilor, tu mare avatar, tu frumusete indescriptibila, tu tinerete vesnica, tu stapan al inimilor tuturor hindusilor din toate timpurile, tu marea stea, tu copil etern, tu frate etern al lui Iisus, tu cel de care Dumnezeu a tinut cont cand a modelat fiinta lui Iisus, tu Doamne care esti Invatator si calauza a pamantului si mare inger , mare seraphim al Hinduismului si al intregii creatii, minune albastra, fa ca inimile noastre sa nu se mai desparta in veci, sa devenim frati eterni ce isi pun unul pentru celelalt sufletul, o tu cel care m-ai asteptat pana astazi cu rabdare si iubire, daruindu-mi in chip misterios si nestiut impliniri si daruri, vreau sa fiu in eternitate discipolul tau, fii tu cel care conduce carul meu de lupta!
O simpla consacrare facuta cu trei zile in urma mi-a schimbat viata si mi-a dezvaluit o prietenie , o legatura eterna…
O, tu esti Yoga, tu esti marele Yoghin, marea calauza…
Eu sunt cel nebun dupa numele tau si dupa numele Celui pe care il reprezinti.
Cat de mult mi-a lipsit bratul tau cel putenic, cat de mult mi-a lipsit prezenta ta, cat de ratacit am fost fara Tine.
O Tu mare Dumnezeu, tu cel care esti asemenea unui seraphim, tu cel care-mi raspunzi la toate intrebarile in mod fulgerator!
Glorie eterna numelui tau!
Parinte vesnic fie ca numele acestei mari intrupari, acestei mari calauze sa dainuiasca si cat timp va exista acest pamant sa fie adorat si repetat iar scriptura ce ne-a ramas, adorata!  Tu Insuti ai vorbit prin El!
Minune albastra, izvor al desvarsirii, India toata se invarte in jurul numelui tau!
Ce frate aveam in cer, glorie Consacrarii, sacrificiului, Ofrandei prin care pamantul se uneste cu Cerul!
Eu sunt Nayana din clanul lui Ganapati si ma inchin la picioarele marelui domn al carui nume inseamna putere si fericire si binecuvantare!
La picioarele marelui domn care mi-a daruit celebrul maestru in viata anterioara si care prin mine l-a botezat cu un nume etern!
Eu sunt nayana din clanul lui ganapati si am coborat pe Pamant sa aduc vestea unirii in Dumnezeu a religiilor, vestea unitatii in Dumnezeu a marilor avatari, a marilor intrupari divine!
Eu sunt nayana si Stapanul etern m-a trimis in cortul lui iisus de aceasta data pentru ca sa imi arate ca minunile si desavarsirile Lui sunt fara margini!
Eu sunt Nayana si ma inchin la picioarele celor mai mari intrupari ale lui Dumnezeu, pasind pe urmele lor in Infinit! 
Eu sunt cel care a descoperit doi mari frati in cer, doua splendori si comori eterne, una mai frumoasa decat cealalta si care canta de bucurie, si care danseaza strigand numele lui Dumnezeu prin care toate aceste minuni sunt posibile.

Prietenii mei sunt una cu Acela, prietenii mei sunt Acela, Acela vorbeste prin ei asa cum nimeni vreodata nu a auzit!
Iata minunea ofrandei, minunea sacrificiului, minunea consacrarii!

39. Samanta tuturor fiintelor Eu sunt, o Arjuna, caci nu exista fiinta miscatoare sau nemiscatoare care sa existe fara mine.
40. Caci nu exista capat pentru intruchiparile mele divine, o tu cel ce-ti invingi dusmanii, aceasta este, rostita pe scurt, intinderea intruchiparilor mele.
41. Orice fiinta aratoasa, frumoasa sau puternica, sa stii, este puterea mea cuprinsa intr-o farama.
42. Dar la ce bun, o Arjuna, sa le stii pe toate acestea? Eu stau sprijinind intreaga aceasta lume cu o farama [din mine]. Bhagavad-Gita X

2 comentarii:

  1. Povestea ta ,povestea frumusetii eterne,povestea unui suflet mare care il iubeste si cunoaste pe CEL ETERN ,care i se daruie cu totul in orice clipa ,care ni se daruie noua aducandu-ne odata cu el binecuvantarile LUI,binecuvantarile TATALUI CERESC,aducandu-ne iubirea si dragostea lui,si mai mult apropierea si cunoasterea LUI.
    DUMNEZEU sa te tina in gratia SA,si noi sa te putem urma oriunde el iti va arata calea,sa putem sustine adevarul lui suprem,si sa ne traim viata in EL.

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat maria, tu crezi pentru ca vezi, tu esti fratele meu etern de cruce , tu esti ca mine si cunosti Adevarul!
    Tu auzi si simti Gloria Adevarului, vezi spledoarea Lui…
    Tu esti martor al Adevarului care se spune aici, esti o unealta nepretuita in mainile lui Dumnezeu…
    Esti tu insati o profetesa, o martora pe placul Lui care vorbeste din Adevar si din Iubire, care vorbeste de la El, care se uneste tot mai mult cu El, pana ce va deveni Una cu Tatal asa cum a marturisit si marturiseste cel care ne calauzeste!

    RăspundețiȘtergere