28 aprilie 2012

Talibanii crestini

Pentru ca trebuie sa mergem mereu inainte si avem multe de aratat si de spus , incheiem capitolul anterior si speram ca Dumnezeu sa nu ne mai trimita talibani, nici catolici si nici ortodocsi, care sa darame enervati statuile lui Buddha.
Oare este vreo diferenta intre talibanii crestini si cei musulmani?
Cat de frumos si de spiritual ar fi un loc, Hristos insusi daca ar veni acolo, ei sunt intruchiparea orbirii si ignorantei, cum vad o sttatuie a lui Buddha , precum taurul, vad rosu in fata ochilor.
Si ce frumos e Buddha! 
Pentru ei Buddha reprezinta ceea ce nu cunosc.
Iisus pentru talibanii care nu sunt crestini e tot un fel de Budha, ei darama si statuile cu Iisus si crucile.
Toti talibanii din toate religiile sunt suparati pe ce nu apartine religiei lor.
Un lucru specific talibanilor este ca nu se arata deloc deranjati daca alti talibani darama statuile altor religii, ba dimpotriva, se bucura.
Nu o sa vezi talibani luand apararea statuilor lui Buddha.
Insa daca intamplator statuile lor sunt daramate imediat isi aduc aminte de iad, de cer si de pacate…
Altfel ei sunt bucurosi orice statui s-ar darama, numai cruci sa nu darame nimeni, ca e pacat…
Talibanii devin intotdeauna farte usor instrumentele infernului.
Asa si cei care poposesc la noi.
Observam ca pe ei nu ii interseaza Iubirea, nici Adevarul, nu ii interseaza nimic, numai cruci sa fie.
Daca sunt cruci e bine maica, daca nu sa faceti, sa deveniti crestini…
Dumnezeu insusi sa fie, daca nu e sub forma unei cruci, ei dergaba se grabesc sa darame ceea ce vad…
Iata cine vrea sa se masoare cu mine, profanatorii de morminte, nu crestine, profanatorii altor religii…
Cei care scuipa pe orice statuie care nu e crestina…
Vorba lui Iliescu, sa va fie rusine mai animalelor…
Salbaticilor ce sunteti, m-am saturat de crestini care scuipa pe statuile lui Budha, pe celelalte biserici crestine, pe celelalte religii.
Si nu-mi pasa ce nume poarta, poate sa ii cheme si Paisie si Cleopa.
Invatati sa fiti civilizati, invatati Adevarul, daca vreti sa slujiti lui Iisus.
De asta va spun ca noi o sa avem scoala spirituala si in cer.
Acesti zapaciti nu vor fi invatat niciodata suficiente pe Pamant si trebuie sa isi continue lectiile in cer…
De ce va rugati, ce effect au rugaciunile voastre asupra voastra?
Priviti numai, toti cei care ma asculta sunt tot mai luminati, tot mai inteligenti tot mai binecuvantati.
Dar voi de ani de zile sunteti la fel de intunecati.
La ce bun sa strigati Iisus Iisus dar sa nu pricepeti nimic?
Sunteti condamnati la talibanism, indifferent cate scoli si rugaciuni, faceti indiferent daca scrieti carti sau nu.
Ura pentru celelalte religii si imbecilitatea de a crede ca Iisus vrea ca toti sa se impartaseasca si sa se spovedeasca va anuleaza toate meritele spirituale. 
Tocmai de aceea Iisus a sustinut biserica protestanta.
Macar astia nu vor sa forteze pe nimeni sa faca altceva decat sa citeasca Evanghelia…
Si daca nu pricepeti de la mine nu veti pricepe de nicaieri pe pamant deoarece nimeni nu va veni la voi sa va explice asa cum o fac eu. 
Iata ce spuneau acesti talibani lui Iisus :

19.         Iarăşi s-a făcut dezbinare între iudei, pentru cuvintele acestea.
20.         Şi mulţi dintre ei ziceau: Are demon şi este nebun. De ce să-L ascultaţi?

21.         Alţii ziceau: Cuvintele acestea nu sunt ale unui demonizat. Cum poate un demon să deschidă ochii orbilor?

22.         Şi era atunci la Ierusalim sărbătoarea înnoirii templului şi era iarnă.

23.         Iar Iisus umbla prin templu, în pridvorul lui Solomon.

24.         Deci L-au împresurat iudeii şi Îi ziceau: Până când ne scoţi sufletul? Dacă Tu eşti Hristosul, spune-o nouă pe faţă.

25.         Iisus le-a răspuns: V-am spus şi nu credeţi. Lucrările pe care le fac în numele Tatălui Meu, acestea mărturisesc despre Mine.

26.         Dar voi nu credeţi, pentru că nu sunteţi dintre oile Mele.

27.         Oile Mele ascultă de glasul Meu şi Eu le cunosc pe ele, şi ele vin după Mine.

28.         Şi Eu le dau viaţă veşnică şi nu vor pieri în veac, şi din mâna Mea nimeni nu le va răpi.

29.         Tatăl Meu, Care Mi le-a dat, este mai mare decât toţi, şi nimeni nu poate să le răpească din mâna Tatălui Meu.

30.         Iar Eu şi Tatăl Meu una suntem.

31.         Iarăşi au luat pietre iudeii ca să arunce asupra Lui.

32.         Iisus le-a răspuns: Multe lucruri bune v-am arătat vouă de la Tatăl Meu. Pentru care din ele, aruncaţi cu pietre asupra Mea?

33.         I-au răspuns iudeii: Nu pentru lucru bun aruncăm cu pietre asupra Ta, ci pentru hulă şi pentru că Tu, om fiind, Te faci pe Tine Dumnezeu.

34.         Iisus le-a răspuns: Nu e scris în Legea voastră că "Eu am zis: dumnezei sunteţi?"

35.         Dacă i-a numit dumnezei pe aceia către care a fost cuvântul lui Dumnezeu - şi Scriptura nu poate să fie desfiinţată -

36.            Despre Cel pe care Tatăl L-a sfinţit şi L-a trimis în lume, voi ziceţi: Tu huleşti, căci am spus: Fiul lui Dumnezeu sunt?

37.         Dacă nu fac lucrările Tatălui Meu, să nu credeţi în Mine.

38.         Iar dacă le fac, chiar dacă nu credeţi în Mine, credeţi în aceste lucrări, ca să ştiţi şi să cunoaşteţi că Tatăl este în Mine şi Eu în Tatăl.
39.            Căutau deci iarăşi să-L prindă şi Iisus a scăpat din mâna lor. Ioan 10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu