7 mai 2012

Faceti asta in numele Meu...

Faceti asta in numele Meu…
Ce inseamna asta?
Iisus cere ofranda…
Veniti si beti si mancati in numele Meu, spre pomenirea Mea!
Aduceti-mi Mie ofranda alimentele voastre!
Exact ceea ce spune Krishna, spune si Iisus.
Acelasi lucru ii invata pe oameni.
Numai ca Iisus este mai metaforic, vorbeste mai mult in parabole…
Chiar daca au aparut biserici mereu noi, ofranda a ramas.
Bisericile sunt toate bune daca primim Duhul care sa ne lumineze, altfel niciuna nu e suficient de buna. 
Apostolii primeau ofrande. Sa ne amintim de Safira si Anania.
Iisus ii incurajeaza si le spune ca oricine va renunta la ceva in numele Meu, va primii inzecit… 
De asemenea tot Iisus ii indeamna Cereti in numele Meu…
Iisus este o mare initiere in ofranda si ritual.
El Insusi face o ofranda cu totul socanta Tatalui…
Ii ofera Trupul si Sangele…
Observam legatura stransa dintre Iisus si Tatal…
Iisus spune atat de frumos
29.         Şi Cel ce M-a trimis este cu Mine; nu M-a lăsat singur, fiindcă Eu fac pururea cele plăcute Lui. Ioan 8 
Asadar Iisus adduce ofrande Tatalui si este in stransa comuniune cu Acesta.
Iisus devine o ambasada a Tatalui.
Si spune, orice veti cere Tatalui in numele Meu va va da… 

Iisus inca spune ca orice veti da apostolilor Mie imi veti da
41. Iar oricine vă va da să beţi un pahar de apă, în numele Meu, fiindcă sunteţi ai lui Hristos, adevărat zic vouă că nu-şi va pierde plata sa.  Mar 9 


Totul se bazeaza pe ofranda, pe comuniune.
Noi ii dam lui Iisus posibilitatea de a actiona prin noi, de a vorbi de a face diferite actiuni.
De aceea ii inchinam zilele, mesele, actiunile.
Adica I le aducem ofranda.
Si am sa va invat sa deveniti preoti, preoti ai tuturor religiilor si preoti ai lui Dumnezeu…
Nu aveti nevoie de scoli exterioare pentru asta si nici de diplome din aceasta lume ci doar de puterea lui Dumnezeu si de parafele Lui.

Asadar ne exersam noi insine in taina Consacrarii, in tainele ofrandelor, ale diferitelor sacrificii.
Invatam de la Krishna, de la Iisus.
Dumnezeu se manifesta prin amandoi si invata lumea sa aduca ofrande cerului…
Ofrandele sunt de toate felurile si pot fi diverse.
Unul poate sa sacricice suferinta si altul placere.
Unul poate sa ofere marturie, altul repetarea numelui lui Dumnezeu, altul poate sa ofere ofranda pe cei iubiti, copiii poate sa-i ofere ofranda.
Este stiut ca este bine sa ne oferim copiii ca ofranda vie lui Dumnezeu. 
Dar intotdeauna cea mai buna ofranda este aceea care ne este ceruta.
Veti fi uimiti poate sa aflati ca inca de la Adam si de la Cain oamenii au fost invatati sa nu puna nimic in gura pana ce acel aliment nu a fost oferit lui Dumnezeu. 
Sigur, aveti nevoie de timp sa va exersati in Consacrare si in oferirea de ofrande lui Dumnezeu, sau lui Iisus, sau cui doriti din cer…
Dumnezeu asteapta si va primi ofrandele voastre. 
Abia prin aceste ofrande intram in ordinea Cerului, in ordinea lui Dumnezeu.
Ascultarea este ofranda. 
Ati auzit bine, cand intrati in ascultare de oricine trimis de Dumnezeu, intrati in ascultare de Dumnezeu.
Daca vreti ca cerul sa vina in viata voastra atunci faceti ofrande.
Studiul Bibliei poate sa fie o astfel de ofranda.
Cantece, slujbe, marturii, toate acestea sunt ofrande placute lui Dumnezeu.
Asa cum atunci cand inviti musafiri ii pui la masa si ii servesti cu ce ai mai bun...
La fel si pe Dumnezeu cand il chemi, trebuie sa il pui in capatul mesei si sa ii oferi tot ce ai mai bun...
Adevarat, adevarat va spun , toti din cer cu care am vorbit, mi-au cerut Ofranda.
Shiva mi-a aparut si mi-a spus "Prasad!"...
Habar nu aveam ce este "prasad", a trebuit sa caut in dictionarul sanskrit...
Krishna mi-a aparut si m-a invatat sa fac Puja... adica Ofranda... 
Iisus cere ofranda.... 
Iisus a primit acest spatiu ca ofranda, si cat a vorbit aici...
Eu va spun ca Iisus aici a acordat chiar si mantuire.
Voi, cei invatati de cer... 
Ofranda este drumul spre Dumnezeu!

Fii plin de daruri pentru Cer, pentru Dumnezeu.
Ce i-ai oferit astazi lui Dumnezeu?
Ne vom exersa impreuna in felurite daruri si ofrande aduse Cerului si Tatalui! 
Daca il chemi pe Dumnezeu, fa-i ofranda! Ce ii oferi?
Fa-i promisiuni, ia-ti legaminte fata de El! 
Ofera-i zilnic hrana ta, actiunile! 
19. Şi luând pâinea, mulţumind, a frânt şi le-a dat lor, zicând: Acesta este Trupul Meu care se dă pentru voi; aceasta să faceţi spre pomenirea Mea.
20. Asemenea şi paharul, după ce au cinat, zicând: Acest pahar este Legea cea nouă, întru Sângele Meu, care se varsă pentru voi.  Luca 22 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu