29 iulie 2012

Bravooo ROMANIAAA!

Esteee!
Suntem in Europa, nu ne-am facut de ras, suntem europeni.
Bravo Romania!
Bravo Romania ai demonstrat ca nu mai poti fi manipulata nici de televiziuni, ca nu mai poti fi cumparata.
Nu trebuie sa plecam nici in munti, nici afara.
Suntem acasa iar casa noastra e civilizata.
Bravo Ardealul, tot fruntea ramai!
Bravo ungurii, iata Domnul ne-a infratit cu voi pentru totdeauna odata cu acest referendum.
Bravo Harghita, nu degeaba bem ape minerale de acolo...
Minunat, ce lectie au dat romanii!!!
Bravo, bravo, bravo!
Suntem acasa, suntem bine, si vom fi tot mai bine de acum incolo.
Sunt mandru de voi, astazi ati confirmat ca noi suntem aceia de care se vorbeste, ca ne-am rupt de trecut si ca mergem pe un drum nou spre un viitor glorios..
Am demonstrat ca suntem inteligenti.
Am demonstrat ca nu mai pot ei fura cat putem noi vota sau iata cat putem noi sa nu votam.
Iata o zi istorica, nu cum au crezut ei ci cum am crezut noi!
Glorie lui Dumnezeu!
Bravo Romania! 
Glorie lui Dumnezeu pentru tot ce face pentru noi si pentru modul in care ne pastoreste!
Doamne te iubim, tu esti minunea noastra si ne porti spre Infinit si Desavarsire! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu