8 iulie 2012

Cu cine am votat?

Vreau sa stiti ca pana acum nu am votat niciodata nici cu psd (cum as fi putut?!), nici cu ceilalti, alianta Da, pdl sau cum s-au prezentat pana acum la vot. Nu, am votat intotdeauna cu partidele nationaliste, Romania Mare sau PUNR.
Totusi, la confruntarea directa intre psd si pdl sau pntcd sau pnl, am votat evident pe Basescu. 
La fel si acum , indemn pe toata lumea, votati PP-DD iar daca avem confruntare directa intre celelalte doua forte votam cu basescu.
Am avut dintotdeauna aceasta intuitie.
Inima mea mi-a spus mereu pe cine trebuie sa aleg.
Din pacate, ce bine ar fi fost daca tara alegea in 2000 pe Vadim, dar aceeasi mafie care detine si acum televiziuni si ziare l-au sabotat cat au putut.
Evident ca erau toti disperati sa nu faca Vadim  Justitie in tara cum nu s-a mai vazut...
Asadar , nu sunt fan Basescu si nici PDL, nu am votat Basescu decat impotriva lui Nastase sau Geoana, atat, in rest am votat Romania Mare si acum voi vota cu Dan Diaconescu.
Dar oameni buni, cum sa sustin aceasta mica gasca de golani cum bine au numit-o cei din occident, care dau cu tarnacopul la temelia tarii disperati ca femeia cu balanta in mana a ajuns in curtea lor?
Cum sa sustin aceste dementi care mint, fura, nu tin cont nici macar de Constitutie, care de frica puscariei si datorita mafiei din spatele lor au suspendat acum Presedintele?
Nu exista in lumea asta nimeni care sa ma pacaleasca, nimeni care sa imi jigneasca inteligenta intr-un mod atat de grosier.
Romanii deja vad ca nu e cazul sa ne razbunam cu stampila si nu e cazul sa ne razbunam nici cum, pentru ca atragem mania lui Dumnezeu.
Randurile mele sunt un martor bun si toata lumea poate sa vada cat de bine l-am primit pe Ponta.
Ca sa vedem acum ca baiatul nostru minte, da minte de ingheata apele fara sa clipeasca.
Cum sa spui ca ai master in Italia cand tu nu ai decat un curs de 3 luni?
Asta e mai grav decat acel plagiat. Plagiatul e o simpla lucrare la comanda, la fel si cartile ce se pretinde ca le-a scris. Nu stia ce e acolo. Nu stia ce contin acele carti si nici propriul lui doctorat.
Dar treaba cu masteratul e o minciuna pe care   a gandit-o victoras cu propria lui minte. Cu mana lui si-a pus in CV asa ceva.
Sa nu minti spune Domnul.
Vreau sa amintesc romanilor inca odata ca tot raul care a venit peste tara l-au votat ei insisi cu propria lor manuta.
Sa ne amintim ca au votat de atatea ori un liber-cugetatorul...
Nu s-au gandit, mai, asta nu are nici un Dumnezeu, cum sa ne lasam pe mana unui liber- cugetator?
Stiti ce inseamna liber-cugetator?
Inseamna: Eu nu cred in Dumnezeu, voi sunteti nebuni daca credeti, sunt liber-cugetator...
Evident e vorba de Ion Iliescu aici...
Nastase credeti ca are vreun Dumnezeu?
Nu, tot liber-cugetator este si el.
Ceilalti credeti ca au vreun Dumnezeu?
Geoana sarmanul si-a amintit de Dumnezeu, dar Geoana e o figura trista.
E destul, e prea mult, e prea  greu, sa vezi la televizor ca te inseala nevasta, ne amintim de degetele acelea doua incarligate, parca era vorba de domnul Dragnea...
Psd-ul e plin de astfel de figure cumplite, care au fost votate doar de orbi si inconstienti.
Da , asta e problema democratiei.
Numai ca e mai bine asa, cu spectrul ca aceia care nu stiu ce aleg, sa aleaga, decat sa nu alegem deloc... Bine, s-ar putea si altfel...
Eu cred ca romanii s-au trezit, eu cred ca romanii vad ca aceia care incearca sa indeparteze presedintele nu o fac spre binele lor si al tarii, dimpotriva...
Acest punct de vedere, aceasta viziune, este viziunea cea buna asupra lucrurilor.
Iata ca la nivel mondial masoneria cade si e timpul unei politici cu cartile pe fata.
Stati linistiti masonilor, putem sa unim si noi lumea si inca cu mult mai bine decat ati fi facut-o voi...
Invatati oamenii sa isi sustina Presedintele impotriva unei evidente lovituri de stat...
Nu se face asa ceva, nu in Europa...
Votati Nu impotriva Mafiei poltice si a terorismului politic, impotriva celor care cred in Democratie numai atata timp cat ei detin puterea, impotriva mincinosilor descoperiti, impotriva lenesilor care nu au fost la nici o sedinta a parlamentului dar au ajuns sa fie presedinti ai acestuia si inca presedinti nealesi ai tarii...
VOTATI NU IMPOTRIVA TUTUROR ACESTOR NELEGIUIRI! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu