4 iulie 2012

Legatura dintre Unirea lumii si Casatorie

Vreau ca toata lumea sa inteleaga cum de profetii si slujitorii lui Dumnezeu prevestesc unirea lumii si de ce acesta este planul lui Dumnezeu.
Desigur ca , in principiu toata lumea poate sa inteleaga cum si de ce unirea lumii e buna. Disparitia granitelor, infratirea oamenilor, pace, liniste, umanitatea nu mai lupta cu ea insasi ci se uneste spre atingerea impreuna a altor obiective mai importante. 
Ei bine la fel este si casatoria.
In principiu este buna si este vointa lui Dumnezeu.
Dar, asta se intampla numai daca ea este urmare a iubirii.
Orice casatorie care se realizeaza din alte motive decat aceasta iubire nu va primi binecuvantarea lui Dumnezeu si cei doi nu vor cunoaste implinirea sufleteasca, nu vor cunoaste iubirea, singura care conteaza in fata lui Dumnezeu.
Asa si cu unirea lumii.
Daca e facuta de altii din alte motive decat binele tuturor atunci va fi un esec.
Dar se pare ca Dumnezeu considera ca chiar si acestia care vor sa uneasca lumea pentru a o controla mai bine pot sa faca ceva pentru planul lui Dumnezeu.
Si sunt lasati sa creada ca ei vor domni peste o lume unita...
Si au facut multe lucruri bune care vor grabi unirea lumii.
Pana mai ieri ne luptam cu turcii si iata astazi facem impreuna afaceri.
Daca ieri unii ajungeau sfinti tocmai pentru ca refuzau sa treaca de la o religie la alta, astazi sfinti vor ajunge cei care reusesc sa ii infrateasca pe oamenii din toate religiile.
Pentru ca pe Dumnezeu il intereseaza puterea de sacrificiu...
Azi nu mai moare nimeni pentru ca vrea sa ramana intr-o religie, dimpotriva, chiar este un drept fundamental.
Chiar si acesti masoni , chiar si acesti Illuminati au facut lucruri bune, chiar daca intentiile lor erau rele. 
Am aratat ca lumea merge spre lumina si este doar o chestiune de timp instaurarea deplina a iubirii si intelegerii pe acest pamant.
Am aratat ca pentru lumea viitorului masoneria va parea de o sminteala si un primitivism la fel de mare ca si cel al bisericilor.
Asa cum privesc astazi oamenii pe asa zisii salbatici, si societatea primitiva, asa vor privi oamenii vitorului toate bisericile, inclusiv masoneria. 
Am spus ca uniformele nu sunt pentru oamenii mari.
Da, copii de gradinita si scolarii pot sa poarte uniforme...
Uniforma si biserica voastra sa fie Duhul lui Dumnezeu.
Eu va spun ca oricine spune Eu sunt crestin ortodox sau eu sunt catolic nu poate fi profet...
Poate ca Dumnezeu mai alege din cand in cand si oameni mai saraci cu duhul ca sa faca prin ei minuni dar nu a fost niciodata cazul marilor profeti care, dimpotriva, erau scoliti la toate scolile posibile ale lumii. Ma refer la scolile spirituale.
Moise era initiat si in tainele si tehnicile spirituale ale egiptenilor bunaoara. 
In Iisus iata regasim ce au bun si spiritual toate religiile.
Si aici vreau sa adaug ca din studiile pe care le intreprind se pare ca biserica catolica este cea care a pastrat cel mai bine intreaga invatatura si initierile  lui Iisus. Si aici ma intereseaza mai ales tehnicile spirituale. Pentru ca iisus i-a invatat multe pe apostoli si discipoli.
I-a invatat sa mediteze, i-a invatat sa se roage, i-a invatat ce si cum sa manance, si invatatura lui Iisus pentru Umanitate continua iata prin marii sai profeti. 
Ultimii sai mari profeti si sfinti au stabilit un prag spiritual foarte ridicat.
Fie ca vorbim iata de dictare directa in cazul lui Lorber, fie ca vorbim de puterea de sacrificiu a celor care sunt dispusi sa ispaseasca asemenea lui Iisus pentru pacatele celorlalti...  
Prin Lorber Iisus dicteaza peste 10 mii de pagini.
Mirati-va si cititi, cititi si mirati-va.
Iata ca Iisus vrea sa rescrie Biblia, asa cum si Moise a facut-o. 
O completeaza.
Sigur, oamenii morti, care nu au renascut in Duhul lui Dumnezeu, care nu vad si nu aud cele spirituale nu pot sa priceapa mare lucru.
Asemenea batranilor iti vor spune ca ei trebuie sa isi pastreze traditia...
Numai ca in ale spiritului singura traditie este unirea cu Dumnezeu, omul ca instrument si vehicul al lui Dumnezeu, fuziunea cu Duhul Lui si manifestarea acestuia. 
La Dumnezeu singura traditie este Iubirea si sacrificiul.
Priviti bine marii prelati ai celor doua biserici vechi.
Sunt aproape identici cu vechii slujitori evrei ai templului...
Intr-adevar cand un Mesia se naste intr-un neam iata ca exista posibilitatea ca intreaga lume sa adere la traditiile si etnia acelui neam.
Prin Iisus noi am devenit mai evrei decat sunt acum evreii, care isi reneaga chiar si traditia spirituala.
La fel prin Krishna noi devenim mai hindusi decat toti hindusii.
Sa fie Lumina, Pace, Iubire!
Adevarul sa triumfe!
Iar voi oameni mari , renuntati la uniforme!   
Iata Domnul vorbeste, glorie Tie Doamne, ne plecam sa atingem praful urmelor Tale sfinte! 
22. "Până când, proştilor, veţi iubi prostia? Până când, nebunilor, veţi iubi nebunia? Şi voi, neştiutorilor, până când veţi urî ştiinţa?
23. Întoarceţi-vă iarăşi la mustrarea mea şi iată eu voi turna peste voi duhul meu şi vă voi vesti cuvintele mele.
24. Chematu-v-am, dar voi n-aţi luat aminte! Întinsu-mi-am mâna şi n-a fost cine să ia seama!
25. Ci aţi lepădat toate sfaturile mele şi mustrările mele nu le-aţi primit.
26. De aceea şi eu voi râde de pieirea voastră şi mă voi bucura când va veni groaza peste voi,
27. Când va veni peste voi necazul ca furtuna şi când nenorocirea ca vijelia vă va cuprinde.
28. Atunci mă vor chema, dar eu nu voi răspunde; din zori mă vor căuta şi nu mă vor afla,
29. Pentru că ei au urât ştiinţa şi frica de Dumnezeu n-au ales-o,
30. Fiindcă n-au luat aminte la sfaturile mele şi cercetarea mea au dispreţuit-o.
31. Mânca-vor din rodul căii lor şi de sfaturile lor sătura-se-vor,
32. Căci îndărătnicia omoară pe cei proşti şi nepăsarea pierde pe cei fără minte;
33. Iar cel ce mă ascultă va trăi în pace şi linişte şi de rele nu se va teme".
Solomon 1 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu