15 iulie 2012

Locul Adevarului

Sa stiti ca voi acestia care cartiti si vreti sa il schimbati pe Basescu, nu veti primi alt armaghedon decat acesta in care deja sunteti implicati, numai ca voi luptati de partea gresita, deci cata cale de parcurs pana sa ajungeti pe drumul cel bun...
Am vazut la antena 3 parca, un titlu ori prostesc ori manipulatoriu.
Spuneau baietii ca UE, respectiv germania, ar fi intoxicati, adica vezi Doamne sunt mintiti, nu sunt bine informati...
Deci, ori esti foarte prost, ori vrei manipulezi pe ceilalti daca tu crezi ca germania nu stie mai bine decat noi ce se se intampla si ce s-a intamplat in Romania.
Grozavia este ca astia de la antene au inceput sa si creada ceea ce citesc pe prompter si pe hartii.
Ei au fost angati acolo sa il injure pe Basescu, pe bani grei desigur, si intre timp au uitat  cum au inceput sa faca asta...
Avem aici unul din cele mai curate si mai bine informate spatii care exista in limba romana.
Pentru ca Domnul ne purifica si ne informeaza.
Nici macar roncea am vazut ca nu prea stie cu cine sa voteze la referendum...
Situatia a ajuns atat de ciudata pentru ca toti mint, si aia mai buni si aia mai putin buni.
Nu vine nimeni in fata sa spuna adevarul.
Da, Armaghedonul acum se da intre statele masonice, adica intre oculta si compania, unde intra si evreii, si statele nemasonice care au si ele anumite probleme.
Dar evident ca Dumnezeu le sustine pe acestea din urma acum, tocmai pentru a restabili un echilibru.
In mod evident Dumnezeu l-a sustinut pe Basescu pentru ca mafia si oculta sau masoneria si compania, spune-i cum vrei, si-au dat mana atat de bine in psd incat trebuia sa apara cineva care sa ii mai domoleasca.
Vreti sa stiti ce doreste Dumnezeu? Ascultati-ma pe mine, eu stiu foarte bine si daca vreti sa va convingeti singuri, neascultand, veti face ocolisuri de zeci de ani, cel putin. Eu va recomand sa va convingeti prin ascultare. Deocamdata cei ascultatori ma binecuvanteaza si multumesc lui Dumnezeu pentru ziua cand m-au intalnit. Cei care cartesc impotriva mea va spun ca ei cartesc si impotriva lui Dumnezeu chiar daca nu stiu asta...
Sigur le-am spus lucruri halucinante. Ei in ruptul capului nu pot sa inteleaga cum oamenii vor abandona bsiericile lor pe care vor pune lacate sau care se vor transforma in muzee.
Cum deja sunt.
Nu eu contez ci faptul ca Dumnezeu se foloseste de mine. Nu ca ar avea nevoie de mine, dar in gratia si mila Lui coboara si ne inspira si ne arata.
Toti absolut toti veti ajunge la cuvintele mele.
Eu aici lupt in armaghedon de partea cea buna.
Si veti vedea ca am avut dreptate, desi multi vor vedea asta pe lumea cealalta...
Iata, stampila mea este curata, nu a votat niciodata nici un trandafir...
Si va spun ca intre doi oameni totodeauna unul va fi mai bun decat celalalt, cu atat mai mult intre doua partide sau miscari politice.
Da , am parcurs un drum lung ca asa ajung aici , si in viata asta si in alte vieti.
Doamne du-ne unde trebuie sa ajungem pentru a deveni instrumente desavarsite ale Compasiunii si Iubirii mele.
PS: Atentie , inclusiv toti bisericiosii vor ajunge la cuvintele mele mai ales ca au multe de invatat de la mine, mai ales in lumea cealata se va intampla asta pentru ca in acesta se arata elevi foarte nescultatori... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu