12 iulie 2012

Sfarsitul politic al lui Becali

Am aratat aici inca de la alegerile din 2009 ca Vadim nu va mai intra nicaieri , nici la primarii, nici in parlament. Am spus asta dupa ce l-a atacat pe Basescu in chiar ziua alegerilor, cand campania electorala era interzisa, invitat fiind de Realitatea parca.
A venit momentul sa anuntam si sfarsitul politic al lui Becali.
In fapt Becali ii datoreaza lui basescu mandatul de parlamentar european.
A se vedea ca se observa foarte usor cand Becali este sustinut de Duhul lui Dumnezeu si cand nu e, cum s-a intamplat in seara aceasta.
Vom face curatenie in aceasta tara si in aceasta lume.
Cand noi vom pleca din aceasta lume ea va fi deja alta...
Iata ca se ridica si voci din USL impotriva modului cu totul anarchic si pucist in care au actionat micii nostri dictatori.
Am spus inca de la inceput, inca de la acele alegeri din 2009 ca Basescu e sustinut de Dumnezeu, am povestit ca am vazut ingerii lui Dumnezeu cum strabat strazile tarii pentru a sustine vointa lui Dumnezeu...
Am aratat de mai multe ori cum cad toti ca mustele dintre cei care il ataca pe Basescu care realmente a fost inconjurat de aceasta putere divina, iata nu in zadar, fiara rosie se zvarcoleste nemaipomenit sa puna iarasi mana pe putere... 
Am mai aratat ca sunt oameni platiti care dau replici la marile sau mai micile ziare online pe diverse teme creand cel mai adesea diversiune.
Au venit si la noi acesti angajati ai legiunii infernului sa injure pe Basescu si PP-DD-ul...
Injurati copii pentru ca nu veti scapa de judecata lui Dumnezeu.
A se vedea ca toate televiziunile, toti cei care sustin USL, o fac pe bani grei...
Sigur si noi aici primim plata, de la Dumnezeu....
Cine adora Adevarul va primi puterea de a materializeze tot ceea ce este Adevar... 
Au fost facute aici multe profetii direct de la Domnul si le voi aminti la momentul potrivit...
Glorie Tie Doamne care doresti eliberarea si luminarea acestei lumi.
Tu esti un Conducator perfect si desavarsit si aceasta lume este un fir de praf in palma Ta sfanta!
Glorie Tie pentru ca acest fir de praf va deveni un fir de aur! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu