27 august 2012

Ultimele sfaturi pentru Dan Diaconescu

Mi se pare inadmisibil ca Hrebenciuc sa isi vina in simtiri si Dan Diaconescu sa o ia razna.
E treaba lui ce face, noi aici ne-am facut datoria.
Dumnezeu va sustine pe aceia care asculta, nicidecum pe cei care nu inteleg nici ce doreste Dumnezeu de la tara si de la acest Pamant, nici nu sunt interesati sa fie receptivi la sfaturi.
Dumnezeu nu incalca liberul arbitru nimanui, insa avertizeaza. Fii atent ca iesi din voia mea, si acolo pe camp unde te duci, Eu nu sunt prezent. Eu sunt in mijlocul copiilor mei... 
Situatia ramane tensionata deoarece in acest context, nu exista decat o singura forta politica responsabila in aceasta tara.
Restul toti au luat-o razna din diferite motive.
Sunt atat de orbi, cu cat il ataca mai mult cu atat isi fac rau chiar lor.
Perspectiva ca dan diaconescu sa se alieze dupa parlamentare cu USL, e cu adevarat de neimaginat, de aceea am si spus ca acestea sunt ultimele sfaturi pe care iata le-am si scris pentru Danut.
Dan nu are nici o perspectiva asupra destinului Romaniei in UE.
Ar fi castigat enorm daca tinea partea lui Basescu.
Problema nu este ca ar putea sa faca o alianta cu tabara lui basescu dupa parlamantare, problema este ca nici un om cu scaun la cap nu accepta un astfel de discurs.
Sa il aud pe Dan Diaconescu ca doreste o noua suspendare dupa Parlamentare, asta e o adevarata sinucidere electorala.
Treaba lui, eu mi-am facut datoria.
Voi face si eu constant bilantul sfaturilor si chiar profetiilor pe care Iisus le-a spus aici prin noi, si fericiti cei care vor asculta ce spun.
Oricine asculta se poate salva.
Chiar si ingerul cazut daca reintra in ascultare se poate salva.
Daca Dan Diaconescu vrea sa isi bata joc de cele 10% din primavara de la locale, la care am participat si eu cu stampila pe toate buletinele, nu are decat.
Atatea sperante ne pusesem in el.
Cine il sfatuieste atat de rau?
Nu cred ca este Condurateanu, poate cel care se crede mare strateg al Brailei.
Iata am lasat scris aici ca e total gresita strategia lui.
Si mai ales ca nu e sustinuta de Iisus si implicit nici de Dumnezeu. 
De fapt nu a luat-o razna chiar de acum.
Sa spuna ca il va gratia pe cel care i-a inchis televiziunea si in schimb sa doreasca sa il suspende iarasi pe Basescu...
Bravo Dane nu numai liberalii ne-au siderat...
Numai dementi in tara asta!
Tot dispretul pentru acesti prosti care ori se vand, ori alearga numai pentru ei, ori isi imagineaza ca trucuri ieftine pot tine in fata lui Dumnezeu!
Prin noi aici Iisus ne-a spus deja care va fi viitorul Presedinte al Romaniei si l-a si binecuvantat!
Dane imi pare rau ca nu esti tu si in momentul in care am scris chiar despre acest viitor Presedinte chiar ma gandeam de ce nu vei castiga tu...  
Nu ai cum sa fii, a cata oara te avertizez? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu