3 septembrie 2012

Sfaturi urgente pentru PNL


Am vazut ca Ludovic Orban a intervenit din PNL in mod inspirat aratand ca acest partid mai are o sansa sa revina la normalitate.
Nu e timp de pierdut, schimbati-i repede pe Nicolaescu, Ghise si Antonescu si treceti de partea lui Basescu. 
Astea sunt adevaratele momente istorice pe care tara le traieste, suntem la un pas de unirea cu Moldova si voi liberalii nu vreti sa ramaneti in istorie ca niste nemernici care nu aveau alt obisectiv decat salvarea lui fenechiu si a altor infractori. 
Locul vostru oricum era de la inceput langa Basescu. 
Cum au intors romanii armele in razboi, asa si voi intoarceti acum armele impotriva PSD ului si lasati-i sa se alieze cu Dan Diaconescu.
Eu aici am dat sfatul cel bun tuturor si nimeni nu poate sa se planga, ba inca cei neascultatori, in numar tot mai mare, regreta ca nu au facut ce le-am spus.
Din simplu motiv ca nu dau sfaturi de la mine ci de la Iisus, de la Dumnezeu.
Credeti voi ca Iisus cere PNL ului ceea ce spun eu aici?
Nu numai ca cere dar daca nu face asta, i s-a prezis viitorul in postari anterioare. 
Sa nu zica nimeni ca nu am incercat aici salvarea PNL-ului.
Dar ei poate vor sa mearga cu totii unde merge fenechiu...
Vedeti, Dumnezeu e gata sa primeasca inapoi la pieptul Lui chiar si pe cei mai rai si neascultatori.
Dar conditia este ca acestia sa asculte de acum inainte.
Iar a asculta inseamna sa il lasi pe Dumnezeu sa actioneze prin tine...
Sau pana ajungi la acest nivel  de constiinta, sa sculti de Dumnezeu.
Iar oricine asculta de mine, asculta de Dumnezeu.
Da, da am devenit Oracolul Romaniei, Hara e nimic pe langa noi...:)
PNL ul sa faca asta repede, pana ce nu vor numi nebunii de la guvernare cine stie ce procurori care vor aduce o pata asupra acestui partid de nesters...
Pentru ca Justitia trebuie sa devina independenta...
In veci infractorii si mafiotii nu trebuie sa mai puna mana pe putere in acest colt de lume. 
Scapati de ghise, nicolaescu si antonescu si aliati-va cu Basescu!
Repede , cat mai e timp! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu