20 octombrie 2012

Domnul este cu noi si ne vorbeste


Astazi Domnul doreste sa reamintesc ca acest mesaj conteaza pentru mantuirea voastra mai mult decat oricare altul fiind considerat de El ca mesaj direct de la El.
Nu conteaza ce credeti voi asa cum nu a contat ca timp de mii de ani oamenii nu stiau ca Pamantul e rotund. 
Datoria mea este sa va avertizez in asa fel incat pe lumea cealalta sa va amintiti ca ati primit si mesajul si avertizarea. 
Deja Domnul m-a ridicat un pic mai sus sa vad lucrurile in ansamblul lor, sa am o perspectiva.
Deja imi arata ce urmeaza sa fie cu fiecare din apropierea mea in functie de cum reactioneaza la mesajul si indemnurile Sale.
Pentru ca la inceput si eu semnam polite in alb. Mergeam la nv cum se spune.
Stiam doar ce spune El dar nu stiam amanunte, nu stiam sigur daca isi va indeplini sau nu promisiunile, nu stiam daca sa cred ca mesajul e cu adevarat capital si de la El si va conta in judecata celor din jur, sau e doar asa un test, o incercare, un fel de doi zece, doi zece, proba de microfon, se aude?
Dar cand deja vad ca lumea se invarte in jurul mesajului Sau, cand vad ca orice cuvant de la El este mai important decat Soarele pentru existenta fiecaruia, patruns de grozavia Cuvantului si mesajului, desigur ca mi-am luat si eu rolul mai in serios, fiind mai mult ca niciodata dispus sa fac orice imi sta in putinta, sa merg pana la capatul pamantului si sa ma integrez deplin in jocul Lui divin , joc ce devine o drama pentru cei care nu asculta. 
Eu ma pun deplin la dispozitia Lui...
Ma daruiesc Lui, imi dau seama ce mare privilegiu este sa lucrez pentru El.
Realizez ce mare minune este sa fiu angajat de El...
V-am avertizat asadar.
Sunteti chemati si cuvantul Lui este un fel de sabie a lui Damocles... 
Sunteti chemati sa ascultati, sa va abdnonati, sa lucrati pentru El. 
Grozavia este mare, eu insumi fiind impresionat profund de efectele Cuvantului , de efectele mesajelor Lui asupra voastra , asupra tarii si chiar a lumii intregi. 
Grozavia e mare pentru ca orcine nu asculta trebuie indepartat si lasat pe mana unor sujitori mai putin inalti, trebuie lasat in greseala si uneori chiar pe mana slujitorilor rai, pentru a invata...
Din simplu motiv ca oricine nu face voia Lui face altceva care nefiind voia Lui... a cui voie este? 
Sunt oarecum privilegiat deoarece simultan invat si de la toti cei chemati. 
Nu stiam nici eu ce sa cred, oare ce sa va intampla? Ce se va intampla cu cei care nu asculta?
Acum ca am vazut ce se intampla nu pot decat sa spun ca trebuie sa fim cu totii foarte seriosi si profunzi, deoarece cu adevarat El, Iisus ne vorbeste si prin El chiar Dumnezeu. 
Cum am mai spus, acum nu o sa-mi para rau ca va pun in direct cu Iisus...
Dimpotriva.
Pe de alta parte deoarece mi-as fi dorit ca cei care m-au calauzit pe mine sa fie mai insistenti, sa strige un pic mai tare la mine daca nu eram atent, sa ma lumineze chiar cu forta, sa nu ma lase, eu insumi incerc sa fiu mai insistent, sa strig, sa arat , sa demonstrez. 
Sa auda toti clopotul si sa-si aminteasca de el.
Deciziile care le luati acum sunt capitale.
Acum din cei din urma ajungeti cei dintai si invers.
V-am spus, sa nu trageti de mine pe lumea cealalta si sa va vaicariti ca sunteti cei din urma, asa cum sunt cersetorii in aceasta lume, ca nu aveti nimic, ca persoanele dragi sunt in alta parte si nu cu voi. 
Si cu atat mai mult sa nu va plangeti lui Iisus. 
Iata ne-am asigurat inca odata si eu si El, ca ati fost avertizati.
V-am spus aici de mii de ori, Ascultati, ascultati, ascultati.
Si in plus sunteti perfect liberi, sunteti chemati la ascultare numai atunci cand e o necesitate sa ascultati.
Si daca vi s-a cerut ceva inseamna ca era o necesitate.
Amintesc dusmanilor, celor zeflemitori sau talibanilor crestini care au ajuns pana aici.
Nu cu mine va razboiti si nu impotriva mea sunteti ci impotriva Lui.
Chiar si celor neascultatori amintesc ca nu de mine asculta sau nu asculta.
Pe riscul lor nu asculta.
Desi uneori neascultarea pare mult mai simpla si mai usoara, mai confortabila, riscurile ei sunt cu mult mai mari.
Dumnezeu va deschide poarta, Cine vrea sa se mantuiasca sa intre. Dar in interior trebuie sa intrati in ascultare.
Jugul meu e usor spune El.
Nu uitati ca e vorba de un jug...
Ce jug purtati voi pentru El? 
Atentie mare ce spune Iisus. El spune LUATI JUGUL! Adica luati ascultari, intrati in ascultare.
Daca nu vreti jugul Lui veti purta oricum jugul acestei lumi... 
29 Luaţi jugul Meu asupra voastră şi învăţaţi de la Mine, căci Eu sunt blând şi smerit cu inima; şi veţi găsi odihnă pentru sufletele voastre.
30 Căci jugul Meu este bun, şi sarcina Mea este uşoară.”

Matei 11 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu