16 noiembrie 2012

Despre Iubirea pe care o simtim...


Cine ar putea sa dea cea mai buna definitie Iubirii?
Pentru noi iubirea este iubirea cu care Iisus ne inconjoara si coboara asupra noastra si in noi locuindu-ne, asa cum in Evanghelia a promis. 
23.    Iisus a răspuns şi i-a zis: Dacă Mă iubeşte cineva, va păzi cuvântul Meu, şi Tatăl Meu îl va iubi, şi vom veni la el şi vom face locaş la el. Ioan 14
Aceasta Iubire a Lui ne mangaie si ne conduce.
Este o iubire divina care desavarseste, care transfigureaza, care purifica, care ne invata cum sa il primim pe Dumnezeu si sa il lasam sa ii iubeasca pe cei de langa noi. Este chira Duhul lui Dumnezeu.
Cat de bun este Dumnezeu!
Ce mame minunate ne-a daruit! Tara, Biserica, Fecioara si desigur mama trupurilor noastre care este la fel de divina pentru noi ca si celelalte... 
Aceasta iubire dulce este semnul Lui intre noi si noi stim ca e Iubirea Lui! 
O recunostem dupa dulceata care nu este omeneasca si care stim ca este specifica lui Iisus. 
Se apropie Marea Sarbatoare! 
Ce bine sa cunoastem un Om atat de mare!
Cu ce mare iubire ne inconjoara!
Ce mare privilegiu si ce mare gratie este aceasta! 
26. Dar Mângâietorul, Duhul Sfânt, pe Care-L va trimite Tatăl, în numele Meu, Acela vă va învăţa toate şi vă va aduce aminte despre toate cele ce v-am spus Eu.
27. Pace vă las vouă, pacea Mea o dau vouă, nu precum dă lumea vă dau Eu. Să nu se tulbure inima voastră, nici să se înfricoşeze. Ioan 14 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu