15 decembrie 2012

O sustin pe Elena Udrea


Pentru o clipa am fost tentat sa cad si eu in plasa micilor teroristi politici de la usl care au inceput sa atace furibund PDl ul in ultimii ani.
Cu nimic, nici unul dintre usl-isti nu este mai bun decat Udrea, Roberta sau Boc.
Probabil ca ne-am dat cu totii prea tarziu seama de asta. 
Elena Udrea este o femeie foarte frumoasa, foarte inteligenta si poate fi mandria noastra.
La fel si Roberta si Ridzi, PDL a promovat femei foarte frumoase. 
Nu sunt de acord nici cu atitudinea lui DD de a ataca in continuare pe Basescu.
Il salut pe MRU care a avut cea mai corecta atitudine.
Haita de lupi care a pus mana pe putere nu poate fi domolita decat de ursii cei mari de la est si de la vest. 
Cand ursul rage lupul latra si el eventual de ochii lumii.
Asa ca ne vom multumi sa tratam direct cu ursii, deoarece parlamentul nostru a ajuns un fel de paradis al banditilor.
In loc sa fuga din tara mai stiu eu pe unde, fug in parlament.
Domnul Fenechiu vrea sa fie ministru...
Nu suntem deloc in minoritate noi cei care nu am votat cu USL. Dimpotriva, unul din trei nu a votat cu USL, plus cei 60% care nu au votat deloc.
Putem sa ii invingem, daca nu cumva se vor invinge singuri.
Bravo Elena Udrea.
Propun ca Elena Udrea sa fie prim-ministru.
Cu siguranta va fi mult mai buna decat ponta.
Cine ma poate contrazice?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu