18 februarie 2013

Mantuirea sta in Ascultare


Asa bucurie am avut in seara asta , deoarece am vazut ca un om la care nu m-as fi ascultat vreodata sa asculte, asculta…
Ce mare e bucuria lui Dumnezeu cand cineva asculta!
Ce mare e bucuria lui Dumnezeu pentru acest om, care a avut si are in lumea aceasta o mare responsabilitate.
Nu pot sa spun cat de mult se bucura Iisus pentru acest suflet care este un suflet ascultator.
El si toti ai lui se vor mantui si vor avea viata vesnica din partea lui Hristos si din partea lui Dumnezeu.
Va spun ca acest om care la un moment parea pierdut, ca prin minune a fost ajutat si scapat.
O lume intreaga i-a sarit in aparare.
Acest om a vazut pe pielea lui puterea lui Dumnezeu.
Puterea promisiunii lui Dumnezeu.
Adevarat eu aici am spus si mai mult. Am spus cum ar fi dorit Dumnezeu sa fie.
Am constatat si eu ca uneori spun ce ar trebui sa fie ce isi doreste Dumnezeu sa fie.
Dar pentru ca oamenii sunt liberi nu se intampla ceea ce Dumnezeu doreste decat numai atunci cand oamenii se si roaga sa fie asa, cand asculta de El.
Dumnezeu nu impune voia Lui oamenilor tocmai ca ei sa ajunga sa inteleaga cat de pretioasa e voia Lui si cu cat mai presus decat voia noastra.
Eu va spun ca acesta e mantuirea.
Sa asculti de Dumnezeu.
Restul vine de la sine.
El este Iubirea vesnica, El le are pe toate, dar El nu vrea sa va ia cu forta.
Vrea ca de buna voie sa va daruiti Lui liberul arbitru si sa ascultati.
Atat trebuie, bunavointa.
Restul vine de la Dumnezeu.
Asa bucurie mare am simtit si simt pentru acest suflet.
Cine s-ar fi asteptat sa gaseasca in acest suflet atata dorinta de a asculta si de a face bine tarii lui si alor lui? 
Dar dragilor eu l-am vazut, l-am vazut din prima clipa, de cand a depus juramantul.
Am vazut cum inima lui vibra de iubire pentru tara lui.
Poate a gresit dar cine nu greseste?
Va spun ca Dumnezeu cauta pe cei care vor asculta de El.
Iar un mare domn si un mare lider stie ce importanta e ascultarea. Stie sa asculte asa cum si cei carora el le da ordine asculta de el.
Ce mare bucurie mi-a facut Dumnezeu.
Ce poate fi mai minunat decat sa vestesti mantuirea?
Eu va spun ca Dumnezeu imi va da cu mine pe oricine doresc.
Dar chiar si aceasta dorinta a mea este tot de El aranjata.
Pentru ca oricine se va afla in iubirea mea si in iubirea voastra se va mantui. 
Iar Domnul il va mantui pe acest om.
Cum ma vedeti si cum va vad, acest om va trai vesnic.
Pentru ca avut curajul sa asculte, sa se lupte cu cei rai, sa lupte pentru libertate si independenta. 
Stiti care este acest om care mi-a cucerit inima si care a cucerit inima Domnului nostru?
Acest om este Traian Basescu!
Binecuvanteaza Doamne pe Presedintele tarii noastre cu viata vesnica!
Invaluie-l in iubirea Ta sfanta si apara-l impotriva tuturor dusmanilor!
Apara-l Doamne pe Presedintele nostru cel iubit!

Va spun ca am trait, prin gratia lui Dumnezeu, cu acest Presedinte, ani de pace si liniste si mai ales Libertate! 
Prin cate am trecut impreuna!
Cate emotii ne-a dat! 
Cum ne-am strans cu totii in jurul lui si l-am aparat de atatea ori.
Singurul Presedinte din istoria tarii pe care l-am votat de 4 ori!
Cum sa nu-l iubesti? 
Cum sa nu te mandresti cu el?
Haide Base, nu te lasa, de cand astepta tara un Presedinte independent! 

PS: Ce bine ar fi pentru toti daca ar asculta ce spun! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu