5 februarie 2013

Mantuirea


Iubitilor! Acum putem si noi sa intelegem dragostea lui pavel din scrisori fata de noile mladite ce au devenit ele insele ramuri ale viei lui Hristos! 
Este foarte important ce am realizat.
Am reusit sa ne bransam la Iisus, am reusit sa il aducem in mijlocul nostru.
Ei bine, ceea ce vreau sa spun este ca asa cum l-am adus pe Iisus in mijlocul nostru asa putem aduce pe orice locuitor al cerului.
Vom face exemplificari in acest sens.
Mi-am propus ca pe aceasta scara ce o urcam inspre dumnezeire sa poposim la fiecare nivel si sa ne identificam, ca exemplificare, cu cel putin trei aspecte reprezentative ale acelui nivel. 
Am inceput cu cei care au pasit pe Pamant, cum si Iisus a pasit si vreau sa continuam cu ceea ce minunata noastra religie in care ne-am nascut numeste sarbatoarea sfintilor arhangheli si a puterilor ceresti fara de trup.
Veti vedea voi insiva cum astfel de puteri fara de trup vorbesc…
Asa cum hristos a vorbit aici asa ne vom bransa la orice putere a cerului si invocand-o cu umilinta o vom aduce in mijlocul nostru pentru a primi binecuvantare si daruri ceresti. 
Apoi vom urca la nivelul cel mai de sus al Cerului, la acele divinitati primordiale  grupate in diferite Treimi.
Si dupa aceasta il vom invoca pe Unicul, pe Singurul din care viata tasneste.  
Si va spun ca acesta este numai inceputul.
Ramaneti aproape pentru ca Dumnezeu are daruri nemaivazute pt voi…
Nu ne vom desparti de Hristos, pt ca am venit aici mai ales pt ca Tatal voia sa il cunoastem deplin pe minunatul sau Fiu, pe dulcele si divinul sau Fiu… 
O uluitoare si incredibila imbinare de suferinta si extaz, de iubire si indurari.
Izvorul vietii vesnice a tasnit intre noi…
Adapati-va si duceti in palme si celorlalti…
Oricine va fi atins cu aceasta apa va trai vesnic daca va dori sa asculte si sa invete desavarsirea… 
Nu exista nici o limita, de mii de ori numarul locuitorilor acestei planete poate fi mantuit.
Oricine poate fi luat, dar numai cine ramane in iubirea voastra poate sa ramana si in viata vesnica.
Inima voastra va deveni o minune, izvor de viata vesnica.
Veniti Hristos are nevoie de dragoastea voastra!
Invaluiti-l cu dragostea voastra alinati-i durerile cu iubirea voastra. 
Imbratisati-l pe marele Erou! 
Acesta este incepultul unei mari si eterne aventuri spirituale.
A venit pe nesimtite si tot atat de subtil ne-a lasat in ghete cadouri nemaivazute.
Si continua sa ne vorbeasca despre marile initieri si incercari prin care fiinta trebuie sa treaca pentru a deveni una cu Dumnezeu... 




2 comentarii:

  1. E atat frumos, de minunat, de adevarat ...ceea ce spui . Fie ca Bunul Dumnezeu , IIsus Hristos , Duhul Sfant si toti Sfintii sa fie cu noi tot timpul, sa nu ne paraseasca niciodata .
    Doamne ajuta !!
    Elena

    RăspundețiȘtergere