1 martie 2013

Biserica a scapat de un papa evreu


Aseara am l-am vazut un pic pe Marga pe TVR 1 facand apologia lui Ratzinger.
Atatea prostii spunea ca nu am putut sa ascult mai mult.
Deci, adevarat, daca Ratzinger, un evreu care nu il cunoaste pe Hristos este mare teolog crestin atunci eu sunt Dumnezeu Insusi. 
Sau altfel trebuia sa formulez, mai degraba sunt eu Dumnezeu Insusi decat sa fie Ratzinger un mare teolog. 
Dar am cartea lui Ratzinger langa mine.
Nu mai citez din ea pentru ca sunt scarbit sa vad ca biserica crestina cea mai mare a incaput pe mana unui evreu.
Nu spun ca nu a facut si lucruri bune.
Dar lucrurile bune le datoram mai degraba lui Dumnezeu decat bunelor lui intentii.
Cat de orbi , rai si prosti sunt oamenii.
Oare unde credeti ca mergeti voi?
Dar va spun ca lumea spre care mergem este lumea Adevarului si nimeni nu va inghiti aberatiile lui Ratzinger.
Ma uit in jur si atatia oameni prosti vad.
Unii isi imagineaza ca daca ei spun ceva, indiferent cine ar fi ei, lucrurile si stau asa sau vor ramane asa.
Nu este bun Dumnezeu ca permite ca in curand lumea sa fie purificata prin foc?
Sa ai un papa care sa mearga la Ierusalim sa puna biletele in zidul minciunii si care sa nu cunoasca destinul evreilor si viitorul acestui pamant, un papa evreu preocupat de TORA atat de mult ca numeste chiar Evangheliile Tora lui Iisus, asta inseamna ca suntem foarte aproape de sfarsitul lumii.
Iar cei care spun altfel sunt niste farisei smintiti care nu stiu nici ce fac si nici ce spun.
Dealtfel Marga deja isi face un renume din a spune prostii.
Trimiteti-l pe Ratzinger la mine sa-l invat Teologie si sa ii povestesc despre viitor.
Pentru ca multe natiuni si religii vor dispare.
Si asta in curand.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu