13 martie 2013

Habemus Papam!


Minunatilor, ce bucurie, ce fericire!
Am simtit, am simtit si v-am spus si inca astazi de dimineata l-am simtit pe Hristos foarte puternic.
Ce fericire!
Este un PAPA bun asa cum am spus!
Am simtit ca va fi un Papa bun!
Iata ca Biserica revine pe Calea cea buna, pe calea lui Hristos!
Ati vazut ce dulce este?
Fantastic, este primul Papa care isi ia numele marelui sfant Francisc.
Iata reprezinta un nou inceput pentru Biserica!
Ce bucurie si ce satisfactie!
Cat de inspirati au fost cardinalii.
Au ales un papa al continentului cu cei mai multi credinciosi.
Astazi Vaticanul a devenit alb-albastru.
Viva Argentina!
Dumnezeule ce mare usurare!
Este omul lui Hristos!
Binecuvantati toti cei din Biserica si toti cei care l-au ales.
PAPA FFRANCISC ! 
Ce frumos!
A  fost ales cardinal de Papa Ioan Paul al II-lea.  
Biserica redevine a lui Hristos!
Dupa ratacirea lui Ratzinger, cardinalii au inteles ca este nevoie de un spirit autentic.
Cred ca acest Ratzinger le-a dat fiori pe spate multor cardinali.
Sa spunem deschis, a bagat groaza in ei de-a dreptul.
Eu insumi m-am cutremurat un pic de sminteala fostului Papa care a crezut ca trebuie sa rezolve el prin diplomatie conflictele Crestinismului.
 O mare eroare, slujitorii lui Dumnezeu trebuie sa caute vointa lui Dumnezeu, nu sa impace pe Satana si eventual pe satanisti si pe pe anti-christi.
Glorie lui Dumnezeu pentru aceasta minunata surpriza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu