15 martie 2013

Sfarsitul Masoneriei


Traim momente istorice.
Se pare ca intreaga lume a inteles pericolul societatilor secrete, pericolul Masoneriei, atacurile fara precedent ale acestora impotriva civilizatiei noastre.
Americanii si-au luat mana de pe masonerie. Sfarsitul acesteia este aproape.
Mare bucurie, pt ca destinul integii umanitati se va schimba fulgerator daca va scapa de acesti intunecati, de acesti satanisti.
Sigur mai sunt si alte probleme, dar nu mi-a venit sa cred ce am vazut si am auzit ieri.
Bravo Basescu, iata eroul nostru care s-a ferit de masoni ca de … dracu…
Bravo, iata ca am fost inspirat in ce am spus, Base  a facut istorie, Base merita toata lauda si iubirea noastra.
Dumnezeu ne-a intins o mana neasteptata.
Mai ramane contactul cu extraterestii…
Daca i-am eliminat pe satanisti, lumea este ca si Libera.
Astia care invoca pe Satana erau marele pericol.
Urmeaza redresarea economica.
Se pare FMI ul intretine criza si  va fi indepartat de asemenea.
Felicit cu toata bucuria pe marii artizani ai Eliberarii.
Marii conducatori politici ai umanitatii trebuie sa stie ca vor conduce civilizatii si in lumea de dincolo, galaxii intregi ii asteapta…
Dragii nostrii: Merkel, Putin, Basescu si chiar Obama.
Intorsatura neastepatata a lucrurilor.
Sa mergem inainte.
Contactul oficial cu extraterestrii va consfinti neintoarcerea la intuneric si trecut. 
Ce bucurie , ce satisfactie.
Sa ducem in continuare aceasta lupta.
Lumea se elibereaza de sub Intunecati, de sub masoni.
Suntem pe drumul cel bun.
Dumnezeu sa fie introdus in Constitutie, sa se arate ca cele mai multe state au in Constituie aceasta mentionare. 
Curaj, americani, sangele fratilor Kenedy cere satisfactie.
Curaj romani, sangele lui Antonie Iorgovan cere dreptate.
Lumea se elibereaza, ce bucurie!  



2 comentarii:

  1. Da, era clar ca nu ar mai fi avut nici o sansa la viata dupa acest discurs antimasonic.
    Nu exista sa vorbesti de ei , ca imediat ti se intampla ceva.
    Si Tudor Barbu a avut o emisiune in legatura cu masoneria , iar a doua zi i s-a inchis emisiunea.
    Vor sa ne induca spaima si frica fata de ei si sa ne arate cat de puternici sunt si ca nu se dau in laturi de la nimic atunci cand cineva ii deranjeaza.
    Daca ai sti cat de mult l-am "injurat" si m-am bucurat ca a murit , pentru ca am fost foarte dezamagita de aceasta constitutie pe care a facut-o. Mi s-a parut (si acum cred la fel ) ca a fost facuta special pentru acei mafioti care se pregateau de jefuit tara.
    El a facut aceasta constitutie si dupa parerea mea este foarte vinovat pentru ce s-a intamplat in tara noastra,pentru ca hotii ne-au fluturat constitutia prin fata ochilor, aratandu-ne cat de legal au actionat ei .
    Ma bucur acum sa aflu ca a fost antimason , dar in final , i-a ajutat foarte mult pe ei prin constitutia creata de el .

    RăspundețiȘtergere
  2. Ryana, dimpotriva ei sunt o binecuvantare deoarece fara ei cum am mai deveni eroi si sfinti? :)
    Dumnezeu este un timonier maiastru iar El se afla la carma destinului nostru si al intregii lumi...
    Toate personajele sunt deja in scena, sa inceapa Marele Spectacol...
    Secerisul a inceput si cat de ocupati trebuie sa fie seceratorii...
    Hambarele divine se umplu dar si cele ale Infernului...
    Pazea ca am intrat cu combina in lanul de grau... :)

    RăspundețiȘtergere