7 aprilie 2013

Avertisment pt Rusia


Am o simpatie evidenta fata de Putin, exprimata aici si argumentata.
Dar daca am sa mai vad o singura greseala fata de Moldova asa cum ultima pe care tocmai am vazut-o la stiri, am sa fac personal o demonstratie de forta de o anvergura mult mai mare decat desfasurarea celor 7 mii de soldati in Marea Neagra.
Nu este pacat de Putin sa isi murdareasca imaginea cu asa mizerie precum reactia ministrului rus de externe la anuntul ca PNL din Moldova a pregatit o lege prin care Parlamentul moldovean recunoaste LIMBA ROMANA ca limba oficiala in Moldova? 
Da, m-am enervat, blonda din Ucraina e inca la inchisoare, si aud de o asemenea atitudine comunista , bolsevica si nemernica in fata adevarului istoric.
Ce nu poate sa faca Oculta si nici Nato, pot sa fac eu personal si am sa si fac daca mai aud de asemenea aberatii.
E pacat de Putin, pt ca a avut reactii si atitudini chiar minunate.
Insa vreau sa il avertizez ca Rusia face parte din natiunile care ocupa prea mult spatiu pe mica noastra planeta in raport cu numarul populatiei. Si o mare parte din Nord Estul ei va trebui sa revina Chinei si Japoniei daca va continua cu astfel de atitudine nesustinuta de Dumnezeu. 
Ce veste minunata am auzit din Moldova!
Se pare ca acolo exista un partid Liberal care merita respectul si pretuirea noastra, nu ca cel din Romania... 
Doamne arata-ti Puterea si prezenta si ajuta-ne sa ne unim in ciuda tuturor celor care nu doresc asta! 
Imi place la nebunie cand vad Oculta cum se zvarcoleste impotriva lui Putin dar trebuie sa se multumeasca doar cu taierea conturilor din Cipru, neputand sa-i faca altceva.
Nu ar fi pacat sa piarda binecuvantarea si sustinerea lui Dumnezeu printr-o atitudine gresita fata de Romania? 
Cautand stirea am dat de altele care arata ca am trimis si tembeli in parlamentul european: 
Pana la urma ce pretentie sa ai de la rusi cand ai nostrii isi dau cu stangul in dreptul si voteaza "cu cotul"? 
Iar Ilie Ilascu iese din sala? 
Iata insa ca avem o Presedentie responsabila si poate ca ar trebui sa ne alaturam si noi Miscarii Populare: 
Este timpul pentru o politica responsabila si pentru Renasterea Romaniei.
Rusia ar trebui sa puna umarul, nu sa ne saboteze!
Iata si stirea de care vorbeam:
http://www.dcnews.ro/2013/04/inlocuirea-limbii-moldovenesti-cu-limba-romana-la-chisinau-provoaca-neliniste-moscovei/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu