26 aprilie 2013

Dezamagirea numita Occident


In aceste zile romanii au avut o adevarata revelatie in privinta Occidentului.
Europa a scazut dramatic in ochii romanilor in aceste zile.
Fratilor, unde am intrat si cu cine ne-am asociat?
Sigur, ne mai agatam de Germania cu o ultima speranta. 
Dar Europa si Occidentul va trebui sa spuna Multumesc daca va avea privilagiul sa fie calauzit de noi, daca va avea privilegiul sa asculte de noi.
Ne-au siderat de-a dreptul prin prostia si orgoliul lor, stim doar ca nu e nimeni prost destul daca nu e si fudul… 
Cine conduce acele tabloilde englezesti care ne injura pe noi si pe fratii de suferinta bulgari? 
Adevarat, sa ramaneti cu negrii si cu musulmanii, ca noi nu vom mai calca in Anglia voastra pretioasa, nu ne meritati… 
Acesti europeni, cu exceptia de care am vorbit ne-au facut de ras si ne-au facut sa ne rusinam.
Adevarat iarasi, daca ne asociam cu tari din Africa sau cu tari sarmane din sudul Asiei, nu am fi trecut printr-un asemenea cosmar. 
Daca Rusia ar avea o strategie de promovare a tarii si o strategie a diplomatiei si politicii, Rusia ar deveni cu mult mai frumoasa decat vestul Europei.
Si poate ca vom ajuta Rusia sa devina o stea a Europei.
Daca politicienii nostri nu ar fi furat dupa Revolutie, nu am fi avut nevoie de nimeni si de nimic. 
Nu mai vrem in Europa.
Copilul de 19 ani pe care americanii il numesc terorist … era neininarmat…  
Fratilor aveti mari probleme si nu mai stam cu voi decat daca veti asculta de noi.
Nu vrem sa ne facem de rasul galaxiei si pana la urma al intregului Infinit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu