17 aprilie 2013

Discursul memorabil al lui David Cameron


Nu am surprins in mica noastra analiza anterioara si partea a doua a ceremoniei funerare dedicate lui Margaret Thatcher.
Cea mai frumaosa astfel de ceremonie pe care eu am vazut-o vreodata.
Mi-a placut foarte mult cum englezii s-au mobilizat si si-au adus aminte ca Europa este crestina si ca asta este cel mai mare bun al ei.
Protectia si sustinerea lui Iisus Hristos.
David Cameron a avut un discurs fantastic in care citeaza din Evanghelie.
Oare am trecut intr-o noua lume in care prim-ministrii natiunilor il citeaza pe Iisus?
Fabulos,  intoarcere de situatie fantastica.
Marea Britanie trebuie sa mai inteleaga ca a trecut timpul orgoliilor.
La fel si tarile nordice.
Trebuie cu totii sa punem umarul ca UE sa mearga.
Poate ca ne saboteaza americanii, sau Oculta sau poate FMI. 
 Trebuie sa punem mana pe FMI, Europa trebuie sa isi puna oamenii acolo.
Si sa continue purificarea tuturor fortelor de decizie mondiale de ocultisti, evrei, mafioti si corupti. 
Gestul lui Cameron este istoric.
Asta este calea.
Poate ca este momentul ca centrii de putere sa se reconfigureze.
Nu cumva suntem mai aproape de Rusia decat de SUA?
Nu cumva ar trebui sa avem un fel de alianta militara cu Rusia si nu cu America?
Sa ramanem aliati cu America numai daca reusim sa conducem noi America.
Vom vorbi si despre scenariile penibile cu presupusii teroristi la care se pare ca Oculta nu a renuntat. 
M-am saturat de presedinti care se prefac ca citesc carti dar le tin defapt invers, de presedinti care se prefac ca ar fi ingrijorati si nu ar sti tot ce misca in tara lor.
Daca Base stie tot ce misca in Romania, ma indoiesc ca Obama nu ar sti in aceeasi masura. 
Dar iata ca a venit timpul ca acea Karma despre care tot am vorbit sa fie decontata intr-un ritm tot mai accelerat.
Si acum discursul si citatul fabulos prin care David Cameron si-a cucerit Mantuirea. 
Hristos va asteapta pe toti ca asemenea talharului pe cruce sa va gasiti un moment sa ii aduceti o lauda, o mangaiere, un cuvant de iubrie sau de glorificare. 
Cand ati spus voi ultima data Glorie Tie Doamne care ai fost rastignit pe cruce! 
Cine este ca Tine? Cine are gloria si biencuvantarea Ta? 
Se pare ca nu este prima data cand David Cameron citeaza din Biblie.
Intr-o lume ce aproape a luat-o razna, cu state Europene care voteaza legi concepute in infern, este mare nevoie de astfel de prim-ministrii.

1. Să nu se tulbure inima voastră; credeţi în Dumnezeu, credeţi şi în Mine.
2. În casa Tatălui Meu multe locaşuri sunt. Iar de nu, v-aş fi spus. Mă duc să vă gătesc loc.
3. Şi dacă Mă voi duce şi vă voi găti loc, iarăşi voi veni şi vă voi lua la Mine, ca să fiţi şi voi unde sunt Eu.
4. Şi unde Mă duc Eu, voi ştiţi şi ştiţi şi calea.
5. Toma i-a zis: Doamne, nu ştim unde Te duci; şi cum putem şti calea?
6. Iisus i-a zis: Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl Meu decât prin Mine.
Ioan  14 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu