28 aprilie 2013

Our Spiritual School


Atentie, am spus ca Iranul ar trebui sa se deschida Crestinismului.
Vreau sa completez acest mesaj.
Va fi suficient ca intreaga lume sa se deschida Cursurilor mele spirituale sau scolii mele spirituale.
Daca Iranul si China si toti ceilalti pot sa faca asta, va fi foarte bine si nimic in plus nu li se va cere.
Cursurile vor fi o sinteza a celor doua religii mari, sau daca vreti o sinteza a spiritualitatii planetare.
China sa pregateasca o suta de lideri care sa predea aceste cursuri, si Dumnezeu va fi foarte multumit.
Fiecare natiune poate sa adauge si sa imbunatateasca Cursul cu orice doreste cu conditia sa nu intre in contradictie cu mesajul si sa nu scoata nimic din el.
Oricine isi va insusi aceasta cunoastere fundamentala si aceste tehnici fundamentale va fi pregatit pentru Noul Cer si Noul Pamant si va deveni un locuitor al acestui spatiu profetit.  
Acest curs este mai mult decat Crestinismul si mai mult decat fiecare religie in parte atat pentru ca este sinteza tuturor religiilor cat si pentru ca ingerii si puterile care sustin religiile au participat la crearea acestui Curs.
Hristos este prezent in aceasta Scoala mai mult decat in bisercile crestine. 
Acest curs va ramane un reper istoric si va duce la unirea religiilor.
Toate natiunile vor fi foarte multumite deoarece in sfarsit au acces direct la propria lor desavarsire.
Acest curs va fi o salvare mai ales pentru tarile islamice care il vor accepta.
Practic veti invata sa fiti proprii vostri bio-energeticieni, veti invata sa downloadati Lumina din cer si sa fuzionati cu cine doriti din cer, sa va autodesavarsiti prin comuniune si lucrare cu Cerul.
Dupa cum am spus, ingerii tuturor natiunilor si religiilor, marile capatenii din Cer ale Pamantului vor fi foarte multumite de acest curs deoarece au participat la realizarea lui…
Pana si extraterestrii  va vor trimite la acest curs…
Acesta este darul meu pentru lume si mostenirea mea.
Aceasta este misiunea spirituala pentru care am venit aici.
Nimeni nu este obligat la nimic, dar curand se va observa declinul natiunilor care nu vor sa asculte…
Pe cai vitejii mei!
Asa va fi ! 
Ganditi-va voi cum ar trebui sa se numeasca aceasta scoala spirituala universala care are sutinerea tuturor ingerilor si puterilor care raspund de Pamant.
Nu am zis eu ca v-a pus Dumnezeu mana in cap?
Nu am zis ca maine veti conduce galaxii intregi?   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu