18 iunie 2013

Cine sunt eu?


Cine sunt eu?
Eu sunt El!
Nu am alta identitate, nu ma voi lasa inselat de jocul creatiei!
Eu sunt El!
Nu am alta identitate pentru ca in afara de El nu exista nimic altceva cu adevarat!
Eu sunt El pentru ca Viata nu este decat Iubirea Lui!
Eu sunt El pentru ca Viata nu este decat Gratia Lui!
Eu il iubesc pe El mai mult decat orice pentru ca eu sunt chiar Iubirea Lui !
Din nimic El m-a facuta semenea Lui !
Dumnezeu etern, fara sfarsit!
Din nimic El m-a ridicat sa ii fiu copil si fiu!  
Din nimic El m-a ridicat peste Creatia Lui!
Din nimic El m-a ridicat sa ii pastoresc galaxiile!
Oriunde as privi extazul si beatitrudinea ma inconjoara!
El se manifesta, Creatia este semnul Lui!  
El este desavarsit si fara de inceput, izvorul Extazelor, al fericirii absolute, izvorul Vietii.
Eu nu sunt, numai El este.
Umilinta nu mai este necesra in momentul in care ai realizat ca tu nu existi si ca numai Cel care este Absolutul exista.
Nu mai exista nimeni care sa fie umil sau orgolios.
Nu mai exista al doilea.
Unitatea s-a produs, numai Unul exista.
Oare imi va ajunge Infinitul sa ma bucur de o secunda de fericire absoluta ?
Si atunci cum m-as putea bucura de un Infinit de beatitudine?
Pentru a lua o forma desavarsita pe care nu i-am fi putut-o intui, El a coborat in creatie si s-a urcat pe cruce!
Ne-a siderat pe toti, intreg Infinitul!
A devenit Izvorul sfinteniei si al puritatii.
Dumnezeu glorios cu Forma!   

Cat de bun este Dumnezeu! 
Ne-a daruit picioare sfinte pe care sa le putem imbratisa si pe care sa le adoram cu lacrimile noastre! 



Un comentariu: