22 iunie 2013

Dumnezeu coboara peste lume


Dumnezeu a dat lumea pe mana noastra…
Iar asta este o mare gratie a lui Dumnezeu deoarece cei care nu vor sa asculte vor ajunge pe mana Satanei… 
Si intr-adevar in comparatie cu Satana si un om poate fi un inger... 
Chiar sugerez celor care sunt in contradictie cu mine sa fie foarte atenti deoarece eu sustin ca tot ce spun spun de la Dumnezeu si ca este vointa Lui si un adevar.  
Lucrurile fiind deci stabilite nu ne ramane decat sa bagam plugul in brazda si sa aram ogorul pentru ca la anul Dumnezeu sa recolteze de pe Pamant o cu totul alta recolta… 
Este fascinant sa lucrezi cu Dumnezeu.
Este aventura existentei…
Exista si o explicatie stiintifica a tot ce se intampla.
Energia timpului se amplifica tot mai mult.
Iar aceasta energie printre altele aduce la suprafata si karma individuala sau a grupurilor.
Acest lucru este exprimat in versetul apocaliptic Ap 22,12:

12.    Iată, vin curând şi plata Mea este cu Mine, ca să dau fiecăruia, după cum este fapta lui.

Dumnezeu vine si aceasta energie a timpului aduce la suprafata absolut toate actiunile trecutului cu care omul si umanitatea se vor confrunta. 
Cei care au actiuni bune se vor confrunta cu fructele bune ale actiunilor lor iar ceilalti cu fructele rele.
Pentru a intelege cine va suferi si cine nu, este suficient sa luam o carte de istorie si sa studiem istoria natiunilor. 
Nu scapa decat cine dobandeste protectia lui Dumnezeu si iertarea pacatelor.  
Vedem bine ca lucrurile pe Pamant deja au luat-o razna.
Cei malefici vor sa ne binecuvanteze cu o dictatura a libertatii...
A libertatii infernale, in lumea lor si satana poate sa faca ce doreste…
In spate Oculta se lupta cu Hristos si face tot ce ii sta in putinta sa isi bata joc de ce ii apartine Acestuia.  
Dar energia timpului se amplifica in continuare…
Un efect al acesteia este aceasta scurtare a timpului.
Timpul trece de doua ori mai repede decat acum vreo treizeci de ani.
In rest, noi suntem la scoala.
Dumnezeu in fiecare zi preda lectii deosebite.
Avem ore de practica, de atelier, de modeling.
Sunt lucruri pe care trebuie sa le experimentam.
Si mai bune si mai rele.
Dumnezeu nu este adeptul ideii Crede si nu cerceta.
Orice porunca a lui poate fi cercetatata.
Avem libertatea sa descoperim ca El are intotdeauna dreptate si prin experienta directa.
Desi este preferabil sa ascultam de El.
In fapt poruncile Lui spun: Nu te juca cu noroiul deoarece te vei murdari…
Sigur, un slujitor autentic este asemenea unui om harnic care are tot ce ii trebuie… 
Daca se murdareste poate sa faca dus…
Foloseste cele mai pretioase sampoane si geluri de dus…
Rugaciunea si pocainta au acest efect de purificare si innoire. 
Sa ne aducem aminte uluitoarea promisiune a lui Hrtistos.
Imi amintesc ca atunci cand am inteles sensul acestui verset luni intregi de zile m-am mirat de uluitoare lui Putere. Verset pe care l-am gasit intr-o varianta mai inspirata zic eu : Iată, prin puterea pe care o am de la Tatăl, Eu fac toate lucrurile bune şi noi .

5. Cel ce şedea pe scaunul de domnie a zis: „Iată, Eu fac toate lucrurile noi.” Şi a adăugat: „Scrie, fiindcă aceste cuvinte sunt vrednice de crezut şi adevărate.”

Ap 21 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu