16 iunie 2013

Lucian Boia este evreu


Toata lumea citeste Lucian Boia in aceasta perioada…
Iar astazi am avut aceasta revelatie ca Boia este evreu. 
Am cautat repede pe net si  mai exista intr-adevar un blog care confirma asta. 
Ca si Petre Roman, ne amintim, cel cu “mormanul de fiare vechi”, evreii sunt nemultumiti cand exista undeva indepedenta si putere deoarece se pare ca nu au renuntat la visul de a conduce lumea…
Ori nu poti sa conduci un stat independent si puternic.
Cum ar fi Rusia spre exemplu.
De aia s-au si razbunat pe rusi luandu-le banii din bancile din Cipru.
Evreii sunt f nemultumiti ca au scapat Comunismul din mana…
Atata satisfactie le aducea Comunismul.
Crestinismul parea in pragul extinctiei...
Numai ca nu a durat chiar asa mult pana ce comunistii sa se trezeasca si sa vada ca sunt manipulati.
Pana sa inteleaga ca Marx ramasese totusi evreu …
Nu spun ca Boia nu ar fi si roman , spun ca e evreu intai si ca isi iubeste natiunea.
In sufletul lui flutura steagul israelului…
Avem surprize pentru domnul Boia care pune totul la indoiala, pentru care nu exista dovezi suficiente ca ceilalti, exceptand evreii, ar fi si ar reprezenta ceva in lumea asta. 
Singura lor mare problema este ca mai si existam.
O mare problema pentru cei care nu sunt evrei…
Boia era la un pas sa demonstreze ca nici macar nu existam. Cu siguranta am aparut din senin cu cateva secole in urma. Asta este sigur deoarece nu exista dovezi ca am fi vorbit romaneste aici acum 1000 de ani...
Numai ca avem surprize pentru toata lumea…
Si noi suntem urmasii lui Noe…
Si inca niste urmasi care l-au recunoscut si urmat pe Mesia… 
Ba inca spre desoebire de evrei si americani, care sunt in pragul extinctiei, noi avem si un trecut dar mai ales un viitor binecuvantat si indelungat… 
Boia insa, ca si Petre Roman si ceilalti evrei ne ascund faptul ca sunt evrei…
Ce rost ar avea sa ne spuna asta? 
Ei stiu ca evreii nu sunt iubiti. 
Cum sa fie iubit cineva care la randul nu numai ca nu iubeste dar dispretuieste pe ceilalti?
Sa se scrie pe cartile lui Boia, ca Boia este evreu…
Petre Roman sa ne vorbeasca despre originile sale…

Nu spun ca Boia nu este si inspirat, ca nu este si roman.
Dar in  primul rand este evreu si cititorul trebuie sa stie asta.
Trebuie sa stie ca un evreu spune toate acele lucruri.
Ca in substratul istoricului este si acest filon evreiesc. 

Glorie Tie Doamne pentru Lumina si revelatii! 

PS: Seamana un pic cu Einstein, nu?  :) 

10 comentarii:

  1. Va admir pentru acest articol ! Felicitari. In momentul asta am Tv-ul pe Digi 24 unde apare evreul, Lucian Boia...... am banuit ca este evreu in momentul in care a spus ca evreii au plecat din Romania odata cu venirea comunistilor la putere in Romania deci nicidecum ca comunistii si-ar fi dat seama de pericolul evreiesc, cum sa vorbeasca el de asa ceva. Emisiunea a fost dedicata etniilor din Romania de-a lungul timpului invitat fiind acest istoric evreu.... acesti evrei din pacate fac istorisirea etniilor in Tara Romaneasca. Imediat am cautat pe google informatii despre el in care apare, roman. Un bun roman l-ar fi intrebat simplu, ce origini aveti d-nule Boia? Rusine pentru acest aspect neglijat cu buna stiinta de cel care a tinut interviul de la Digi 24! Ps. Nu i-am retinut din pacate numele! PS. Manipularea a ajuns si la DIGI 24!

    RăspundețiȘtergere
  2. Totusi poate fi si un prilej pentru un studiu mai profund al istoriei noastre nationale...
    Este limpede ca dacii nu puteau fi nici eliminati din zona si nici alungati de romani si nici asimilati sau transformati in numai 150 de ani de ocupatie romana...
    Noi suntem acei daci...

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci in ce priveste perspoana mea, eu am rama romanca 100%. Am ramas cu dor de tara si de literatura si istoria romanilor pe care o stiu si o stiam nu doar din manualele comuniste dar din imbibarea mea in ro,manism,. Ortodoxia nu era obligatorie dar e credinta neamului meu , suntem o natie crestina si ortodoxa- asta e adevarul si supuneti-l acelui on gras si urit care isi duce viata si stringe averi din denigrarea romaniei. Oare de ce nu s-a intilnit el cu Barbara Spectre Learner care s-a incuibat in sinul Suediei si a distrus-o si e acum pe cale sa distruga intreaga Europe. Trebuie sa il priviti pe acest Lucifer Boia- ca pe un ucenic al, caeleiBarbara Spectre --Am incercat sa vad ce mama a nascut acest Lucifer. Nu i-am gasit numele dar am aflat doar ca tatl este un italian tirolez...De ce e lasat sa vorbeasca in numele nostru, al romanilor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc din suflet de roman. Am citit doar intimplator aceasta carte de aico din diaspora din Canada. Am venit aici adusa de o problema de familie a sotului meu. de fapt am ajuns aici in cautarea celor doi baieti pe care ii luase sotia lui di facultate- ca sa nu plece doar asa ...Dorea o alta lume si si-a sacrificat familia pentru asta. Cind s-a putut sotu;l a dorit sa ii vada- be cei doi baieti si asa ne-a tras si pe noi doi-eu si baiatul meu- din tara. Nu ma simt de aci iar copilul desi a venit la 1 an aici, vorbeste perfect romaneste. Asta e lima noastra vorbita in casa ca si a majoritatii romanilor stabiliti aici si inanite dupa razboi dar si acum. Rari sint daca sint romani care sa nu vorbeasca limba lor.
    Deci in ce priveste perspoana mea, eu am rama romanca 100%. Am ramas cu dor de tara si de literatura si istoria romanilor pe care o stiu si o stiam nu doar din manualele comuniste dar din imbibarea mea in ro,manism,. Ortodoxia nu era obligatorie dar e credinta neamului meu , suntem o natie crestina si ortodoxa- asta e adevarul si supuneti-l acelui on gras si urit care isi duce viata si stringe averi din denigrarea romaniei. Oare de ce nu s-a intilnit el cu Barbara Spectre Learner care s-a incuibat in sinul Suediei si a distrus-o si e acum pe cale sa distruga intreaga Europe. Trebuie sa il priviti pe acest Lucifer Boia- ca pe un ucenic al, caeleiBarbara Spectre --Am incercat sa vad ce mama a nascut acest Lucifer. Nu i-am gasit numele dar am aflat doar ca tatl este un italian tirolez...De ce e lasat sa vorbeasca in numele nostru, al romanilor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cartea a fost tradusa in maghiara si poloneza, germana si engleza? Nu amm gasit-o pe aici. Romanii de aici isi iubesc tara ...iar el o pateaza cu simpla lui prezenta zionista pe pamintul tarii.Ar trebui deportat.Cine este mama lui? Sint sigura ca este o evreica.

    De buna credinta voiam sa il intreb ce ar scrie el acum dupa 10 ani de la apraritia acestei cari...dupa 10 ani de europenism in care romania a calcat....din greseala, fara sa se gindeasca prea mult, sau a fost impinsa la jertfa.
    Ungurii, slovacii, cehii si polonezii s-au unit in VISEGRAD 4- si apoi au intrat in EU. Acum- Victor Orban intra fara prezenta diplomatica in jur, pe o bucata romaneasca si vorbeste din inima tarii –Tusnad – in muntii nostrii- diasporei maghiare cqre nu invata limba romana ca un act patriotic- dar stau acolo si traiesc in Romania , mult mai bine decit multi alti romani pe intinsul tarii- ii stiu, i-am vazut-
    Visegrad vrea o armata proprie si dispretuieste tot ce e roman. Poate Lucifer Boia ii indreptateste si pe aia sa simta asa?

    RăspundețiȘtergere
  6. Si inca ceva, romanul sa nu accepte niciodata moschee mare in Piata Aviatorilor- sau pe aproape- ,cu capital turc...Cum e posibil? Sa se creeze o decizie de stat pentru retrocedarea bucatii aceleia de la ministerul cultelor la un alt minister care sa creeze ceva romanesc acolo- un spital, o academie, un institut de arte, ...ceva romanesc . Nu trebuie acceptat asa ceva cu capital de sta turc sau altfel de capital de sta. Romania este un sta independent;. Aia vor sa faca din Romania un centru de pelerinaj Mecca al tuturo musulmanilor din Europa. Asta nu trebuie sa se intimple.
    Presedintele e neamt dar nu e musulman...poate sa lase in urma lui o amintire de crestin si nu una de vinzare a crestinului la turc.
    Doar simpla operatie de "ingropare a porcilor" nu ajuta sa se reia bucata de pamint romanesc inapoi. Acea prosecutoare de renume de la DNA sa aduca in instanta pe vinovati- un Victor Ponta a vindut???" si pe toti ceilalti. Dar pamintul sa redevina rominesc.
    Acordul lor e strimb ca tot ce face turcul. O capela undeva intr-o periferie? Niciodata romanii daca sint pe acolo- nu vor putea fi linistiti in acea capela. Niciodata.
    Iar aici daca vor moschee trebuie sa ca acea comunitate de 10.000 sa stringa bani sis a contruiasca moscheuiuta lor , tot la periferie cum si turcul a dat-o raomanilor., si doar din banii comunitatii nu din capital de stat turc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Intreaba-I pe unguri, ceghi, polonezi si slovaci dac ei ar face asta – si sint in spatial Schegen mai ceva decit romanii- in Europa Centrala- se lauda ei…pe fostele tari stapinite de habsburi--- ca intotdeauna istoria se repeat iar un Lucifer nu fac e decit sa distruga tot ce atinge. E un anti-roman.
    E drept ca sa nu se construiasaca o moschee in inima unei capital crestine- ortodoxe. Lucifer nu este nici orthodox si din mama incoace nu e nici crestin- nici prietena nu si-o allege crestina- Helga.
    Nu e drept. Si Dan Puric e mult mai roman si crestin decit sute de Lucian Boia- de fapt comparatia e jignitoare. Dan Puric e crestin orthodox si roman. Mi-am amintit de el si in acelasi mtimp de martiratul romanilor folosit de elite- Petru Roman , Iliescvu, plus minerii(folositi si apoi singurii blamati); i-am vazut si tremurat din cauza lor. Dar ei erau ceea ce azi sint miile, milionele de migrant adusi peste civilizatie si oroare de violent a Europeanului. Ei servesc la ceva cum si minerii au servit.
    Acolo la 1989, in urmatoare noaptei singeroase de desasamblare a pietii universitatii, piata “golanilor” lui Lucifer…Boia?- am vazut un copil in cosciug in dimineata singeroasa.
    Eu lucram pe vremea aceea in Uzinexport. Deci am vazut singe de"golan" cum zice Lucifer sugindu-si buzele grase- Am vazut acel copil , care avea o mama care impingea la o parte banii pusi de cei ce intrau la picioarele copilului ei."Nu are nevoie de asta". Plingea incet si distrugator ....nu il voi uita niciodata:un copil mort pentru ca cei ce au venit sa justifice "revolutia". Dar el a murit pentru ceva, avea un gind si suflet de copil; avea pe el primul lui costum de barbat-era intins acolo in cosciug-la numai 14 ani. De asta a murit acel copil si multi ca el?
    Nu trebuie construita moschee pe aceeasi strada ca si Bisericuta Coltea----spre Piata Aviatorilor.
    Acolo este loc pentru martirii nostril.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si inca ceva.Acest fenomen urit cu doar noua ani mai in virsta decit mie este o manifestare a elitei comuniste- nu a celor de rind fortati sa intre in partid sau de nu!..Vorbesc de elita communista, informatori-securisti de renume- numele lui nu e pe listele acelea? Sau si de acolo a putut sa se sustraga, sa se retraga in sfera academica unde poate sa muste sis a improaste cu noroi ceea ce ii tine pe romani in viata, legatura lor cu pamintul, cu oistoria strabunilor, cu credinta ortodoxa- aproape 90% sintem ortodoxi- ceilati sint altfel de credinte- dar nu inseamna ca sintem o natie de ortodoxi? Credinta leaga neamul. Ca si aici in diaspora simti o alinare cind vii sa aprinzi luminary, imparti colive si vorbesti cu ai tai romaneste. In Romania , nu exista parte de tara de unde romanii sa nu se inteleaga in limba romana: nu conteaza graiurile , dar lima romana este aceeasi oriunde, si oricind. Desi omul asta neroman face mereu paralela cu francezii- gascona lor si marseieza nu se prea inteleg , si nici altii de pe acolo. Limba lor e din dialecte, a noastra are graiuri-limba e un organism viu, si prin evolutie inmagazineaza si praful de artificii raspindit de dicolo de granite- dar asta nu inseamna ca nu sint cu totii romani si o natie, ortodoxa. Ceilati, turcii din Dobrogea, nemtii din Trnasilvania, ..s-au simtit bine, -in fara de unguri care mereu sint cu ochii dupa muntii nostril- caci in cimpia aia plata nu prea au ce face si gasi- doar un lac pe care il glorifica ca pe o mare.
    Dute la ei Lucifer Boia si distrugele miturile- ca nu cred ca vei avea prea multp sa o faci. Ei stiu sa contruiasca garduiri, stiu sa alerge dupa armata proprie- chiar si acum cind vor sa fie si parte din armata EU- vor putere si vor sa navaleasca mereu si mereu. Tu , Lucifer , prin cartea ta nu ai facut decit sa ii validezi si asta in traduceri in limba lor, maghiara, germane, p[oloneza….si engleza?De ce nu in franceza…Nu iti prea convine ca i-ai vorbit si pe ei de rau.

    RăspundețiȘtergere
  9. De aceea ungurii s-au grabit sa iti traduca elucubratia asta pretentios- intelectuala- dar care e o sursa de dezinformatie si schingiuire a poporului roman, a spiritului, a identitatii nationale, o tradare de pamint , tradare mult mai mare decit vreodata s-a pomenit pe acest pamint romanesc. Si de ce? Pentru banii lui Soros? Saud doar conturile pe care le ai prin Europa…sau si dincolo de ea. Intelectualii romani trebuie sa se spele ppe maini pentru ca vreodata ti-au strins miinile. De ce nu in franceza? Caci si despre Franta ai scris lucruri neadevarate si apoi Franta nu e dintre beneficiarele noii ordini: poporul francez e cel mai sacrificat in aceste schimbari. Nemtii? Ei au inca in fruntea lor o straina de neam – poate e sora cu Barbara Spectre Listner- daca nu, sint din acelasi neam oricum, ca si tine? Cine e mama ta? Am incercat sa aflu dar nu am reusit.
    Nemtii vor face ceea ce ei mereu au facut. Dar se misca greu, sistematic. Dupa ei vor veni si francezii, navalnic, pasionat.
    Acel care a semnat pentru moschee ca la Mecca(milione de musulmani sa vina mereu si mereu_) - intr-o tara cu 70,000 de turci- din care doar 10.000 in zona Bucuresti- nu a fcaut decit sa valideze tradare de tara- catre…turc? Romanii sa stie asta. Si trebuie pe orice cale refacerea acestei cedari. Nu exista nimic mai scump decit pamintul tarii- e mai bines a fi patriot decit un “Lucian=Lucifer Boia?”, decit in EU care oricum e un stat autoritar…vrea o armata din 9-10 tarimembre- oare de ce nu din toate cele 27? Si vrea si o politie EU- oare de ce? Unde mai este NATO atunci?Si unde va fi Transilvania noastra atunci? Dupa unul ca Lucifer, nici nu conteaza daca va fi la noi sau la unguri, nu conteaza ca Basarabia a fost vreodata tinut romanesc. Nu conteaza nimic- caci el nu e roman. Nu are ce cauta acolo unde indoctrineaza tineretul roman sa nu apere tara, sa nu iubeasca tara, religia, istoria , “martirii: cum spunea Dan Puric. Sufleteste el e roman…sufleteste Lucian =Lucifer Boia nu este roman.

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow, m-ai impresionat! E cel mai lung comentariu primit vreodata! Mersi! Cat despre Boia nu pot sa ii inteleg motivatiile... Poate il plateste cineva sau poate face parte din vreo secta din asta masonica altfel nu pricep pt ce face aceste lucruri.

    RăspundețiȘtergere