7 iulie 2013

Cateva explicatii


Am spus ca orice as face, chiar daca as gresi, va fi considerat bun si Dumnezeu va intoarce lucrurile in asa fel incat sa fie bun chiar daca nu ar fi bun.
Cand Dumnezeu ridica un lider spiritual , maestru, duhovnic, spuneti-i cum vreti, in fata Lui acel spirit va fi intotdeauna mai pretios decat toti aceia asupra carora ii ridica.
Spre exemplu Iisus.
Sa luam nenumarate fiinte care se afla in subordinea Lui.
Cu tot cu apostoli si marii sfinti.
Toti acestia la un loc nu fac mai mult ca Iisus in fata lui Dumnezeu.
De aceea este imposibil ca oricine din aceia din subordinea Lui sa aiba dreptate inaintea Lui… 
Asta se intampla peste tot, mai putin pe Pamant, dar chiar si pe Pamant Dumnezeu recomdanda sa ne supunem celor care conduc lumea… 
Pentru caEl ii pune sau ii ingaduie acolo...
De aceea spun ca nu exista nimeni pe Pamant sau in nici o lume in care sa fiu trimis care sa ma faca de rusine in fata lui Dumnezeu, sau care sa ma invinga in vreun fel sau care sa ma pacaleasca, sau care sa ma manipuleze.  
Domnul mi-a spus si mi-a aratat ca chiar si daca as pleca cu mana goala de pe pamant, sunt in Infinit nenumarate lumi care abia ma asteapta , unele dinte ele chiar stiind deja ca viitorul lor inger se afla pe Pamant acum… 
Aceste lumi stiu ca trec prin cicluri spirituale si ca Dumnezeu le trimite noi copii ai sai pentru a le ridica spre nivele superioare. 
Acest lucru este valabil si pentru voi dupa ce va veti uni cu Dumnezeu suficient de mult incat sa il auziti si sa il simtiti. 
Ba inca promisiunile lui Dumnezeu sunt cu mult mai mari…
Da, intr-adevar  ar  fi dificil sa ma numesc sfant, dar totusi nivelul de cunoastere este superior unui sfant de pe Pamant.
Inca din viata anterioara puterile cerului si chiar si Dumnezeu au venit si m-au binecuvantat...
Si acest lucru se intampla si in aceasta viata.
Intr-adevar ma mir eu insumi sa primesc atata atentie si atatea promisiuni.
Dar viata mea a avut testele si incercarile ei.
Si nu m-am intors imptoriva lui Dumnezeu chiar daca am fost lasat fara nimic...
Nu m-am razvratit impotriva autoritatii spirituale si am spus:
Doamne, Tu esti Puterea si sfintii Tai sunt si ei Puterea.
Cum decideti voi, asa este bine.
Oricat de putin as primi de la Dumnezeu, acel putin este pentru mine Infinit...

Pentru ca pe pamant viitorii ingeri sunt testati in primul in privinta fidelitatii si umilintei. 
Ca sa nu mai cada... 

In rest am planuri foarte mari...
Si Dumnezeu este multumit cu aceste planuri.
Cand lumea va arata cum imi doresc va fi cu adevarat desavarsita si chiar ingerii cerului vor cere sa se nasca in aceasta lume...

De aceea am pretentia ca sunt cea mai importanta fiinta din viata celor din fata mea.
Asa cum si Iisus are... 
Cum ma iubiti si ma ascultati pe mine asa si voi veti fi iubiti si ascultati de cei la care veti fi trimisi...
Asa ca investiti cat mai multa iubire si ascultare... 
 

37. Cel ce iubeşte pe tată ori pe mamă mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine; cel ce iubeşte pe fiu ori pe fiică mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine.
38. Şi cel ce nu-şi ia crucea şi nu-Mi urmează Mie nu este vrednic de Mine.
39. Cine ţine la sufletul lui îl va pierde, iar cine-şi pierde sufletul lui pentru Mine îl va găsi.
40. Cine vă primeşte pe voi pe Mine Mă primeşte, şi cine Mă primeşte pe Mine primeşte pe Cel ce M-a trimis pe Mine.
41. Cine primeşte prooroc în nume de prooroc plată de prooroc va lua, şi cine primeşte pe un drept în nume de drept răsplata dreptului va lua.
42. Şi cel ce va da de băut unuia dintre aceştia mici numai un pahar cu apă rece, în nume de ucenic, adevărat grăiesc vouă: nu va pierde plata sa.

Matei 10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu