15 iulie 2013

Cine se aseamana se aduna


Cine se aseamana se aduna.
Eu insumi sunt un profesor foarte bun.
Si spiritual si in alte domenii.
Asa ca probabil voi insiva sunteti sau veti fi foarte buni in a preda spiritualitatea si nu numai.
Toti profesorii mei, de la invatator si pana la cei universitari au avut numai cuvinte de lauda la adresa mea.
Trebuie sa ramanem optimisti deoarece iata, noi insine fiind profesori foarte buni am primit la randul nostru cei mai buni profesori…
Indraznesc sa spun ca am primit cei mai buni profesori nu numai de pe pe Pamant ba chiar din intreaga Creatie, in frunte cu Tatal.
Trebuie sa stim ca Tatal este desigur Elita elitelor , un fel de universitate suprema, tatal este un fel de curs de doctorat.
Cine studiaza cu Tatal devine inger al ingerilor si profesor al profesorilor.
Dupa modelul lui Iisus, Fecioarei si al celorlalti mari sfinti crestini sau hindusi.
Tatal este cel care detine autoritatea suprema.
El ridica , El coboara.
Suntem deocamdata in Gratia Lui.
Sa ne rugam sa ramanem acolo.
Daca ne pastram umilinta s-ar putea sa ramanem deoarece Dumnezeu are sentimente eterne…
Dumnezeu ramane mereu Acelasi…
Nu se razgandeste, nu isi ia cuvantul inapoi atata vreme cat copii Lui raman in ascultare fata de El.
Si odata ce am inteles ca e mai important sa ascultam de El decat de noi insine…
Odata ce am inteles ca nu e nimeni mai presus de El caruia sa ne inchinam sau supunem…
Desi tot El sta si in interiorul tuturor celorlalte divinitati, sfinti sau ingeri…
Asadar, odata ce am ajuns la Supremul…
La cine sa mai aspiram sa ajungem si pe cine sa mai cautam mai presus de El? 

Asadar noi insine vom deveni Imparatie dupa cum scriptura spune.
Si imparatia noastra va fi o lume intreaga cu nenumarate fiinte, mii de miliarde, cu ierarhiii , cu puteri…
Eu nu ma supar daca urcati , coborati sau stagnati.
Trebuie sa va treziti voi insiva si sa intelegeti mecanismul si sa vedeti ca depinde de voi.
Eu am batut, El prin mine, la portile voastre, am strigat, am aratat… 
Incet, incet vom creste si vom ajunge acolo unde Dumnezeu doreste.
Deoarece noi ne-am consacrat Lui si nu mai depindem de liberul nostru arbitru.
Desi dupa cum vom vedea acest liber arbitru este foarte mare chiar si in cazul marilor sfinti. 
Preocuparile mele sunt numeroase si sunt manat de dorinta divina de a studia.
Ba chiar imi propusesem sa raman student toata viata urmand diverse facultati care imi starnesc interesul, obtinand diplome si desavarsindu-mi cultura generala.
Nu prea ma preocupa domeniile in care se fac bani ci Cunoasterea.
Nu prea ma preocupa stiinta ci mai ales spiritualitatea.
Stiinta viitorului este legata strans de spiritualitate.
Extraterestrii au nave pe care le conduc prin puterea gandului... 
Asadar suntem bine, suntem acasa suntem pe drumul cel bun.

Sa ii multumim lui Dumnezeu pentru incurajari si sustinere. 

Asadar sa fim academicieni in Spiritualitate....

Domnul nu-i vrea pe romani muncitori calificati ci lideri ai intregii lumi in toate domeniile... 
Totusi pentru ca oricum vom fi lideri de necontestat in cel mai important domeniu, Spiritualitatea, vom primi ajutor si sustinere in celelalte.
E normal sa fie asa deoarece natiunile sunt asemenea familiilor si indivizilor si Dumnezeu doreste ca fiecare sa aiba ceva de oferit...
Societatea se bazeaza tocmai pe aceasta nevoie reciproca de ceilalti.
Dumnezeu nu doreste ca individul sa nu aiba nevoie de ceilalti, dimpotriva, Dumnezeu doreste interdependenta.
Suntem bine, suntem cu Dumnezeu. 
Si daca Sundar Singh vorbeste despre o viitoare armata aeriana mondiala inseamna ca incercarile apocaliptice prin care lumea va trece nu o vor desparti de tehnologie.
Totusi anumite natiuni or sa dispara.
Ni se spune acolo ca america va deveni un vast cimitir, franta deasemenea va fi asimilata de natiunile din jurul ei...
Pentru unii va fi sfarsitul... 

Avem bursa spirituala de la Tatal.
Avem viata vesnica...
Suntem bogati, cine mai este asemenea noua si asemenea Lui?   :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu