4 iulie 2013

Graba strica treaba


Iata, daca Crinutu si ai lui ar fi asteptat un an de zile, acum ii luau un an din mandatul lui base.
Asa, Base termina mandatul si ei nu au facut nici o bravura decat ca au speriat vestul…
Ne-au speriat si pe noi deoarece nu ne-au convins deloc.
Au aparut ca fiind mult mai rai decat astia ai lui basescu.
Au sarit ca niste ulii peste Avocatul Poporului, si alte institutii, ICR etc… 
In concluzie, am avut dreptate.
Si acum am dreptate.
De exemplu base nu trebuie sa caute ajutor la americani ci la… Hristos.
Americanii vor fi alungati din Europa si niciodata nu vor mai iesi in afara continentului lor…
Important este ca eu mi-am facut aici datoria.
Am strigat, am aratat, am dat sfatul cel bun…  
Acum si-au pierdut credibilitatea.
Cum ar fi fost sa se fi ridicat Crinutu acum sa tune si fulgere impotriva americanilor si nemtilor.
Base ar fi cazut, poate ieseam si din nato si din ue.
Ne infrateam cu Putin.
Putin venea la Bucuresti si ne spunea cu ce surprize ne asteapta…

Hristos intreaba lumea intrega :
Cine ma va asculta si cine va face ce spun?  

Daca oamenii nu vor sa traiasca si sa se bucure de viata si de Dumnezeu, a cui este vina?
Se vede clar ca astia din vest se comporta cum Crinutu acum un an...
Parca le-a luat cineva mintile.
Este adevarat ca Dumnezeu nu raspunde imediat si nu judeca pe loc, dar nici prea mult nu se lasa asteptat.
Altfel lumea s-ar intreba, Doamne cum demonii sa aiba natiuni puternice si bunastare cand iata slujesc infernului...
Vor avea timp la dispozitie exact atat cat sa se indrepte si sa fie avertizati a cata oara?
Este atat de evident ca merg spre dezastru...

De ziua ei ii spunem americii sa plece acasa...
Pur si simplu ne-a ingrozit...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu