30 iulie 2013

Nebunul de serviciu


Sunt foarte bine-dispus.
Am un nebun anti-christ care imi lasa tot felul de mesaje.
Ca sa nu para atat de nebun nu il injura pe Hristos ci pe… Basescu.
E posibil ca nebunul sa fie si mason. O dovada in plus ca masonii nu il suporta pe Base.
Ori, numai si pentru acest motiv trebuie sa laudam pe Dumnezeu pentru ca Base a ajuns Presedinte.
Prietene cat i-a disperat, cum au alergat de doua ori sa il suspende…
Cat i-a alergat, cat i-a disperat, cum s-au catranit toti de manie…
Dumnezeu e bun si drept si trebuie sa ii multumim pentru aceasta satisfactie. 
Nebunul nostru e nebun si in realitate.
Pur si simplu are alergie la Hristos.
Vede negru sau rosu in fata ochilor numai cand aude de Iisus…
Daramite sa mai auda ca Iisus e laudat sau preamarit.
Da, da, iar eu am satisfactie maxima sa stiu ca pot sa disper pe cineva laudand pe Hristos…
Ooo, mai sunteti multi, veniti la Tata sa va arat ca Hristos e cu mult mai mare decat isi imagineaza orice crestin…
Cum, cum ar putea cineva sa invinga pe Hristos?
Nebunilor, anti-christi nebuni, nu faceti decat sa faceti voia aceluiasi divin si perfect Hristos.
In fapt El este foarte nemultumit de ce se intampla in biserici si chiar El, chiar El antichristilor, a planuit sa puna capat anumitor biserici sau sa le incerce pe altele…
Voi sunteti clownii orbi manati de satana, dar cu voia lui Hristos.
Spre deosebire de voi eu am ales sa fiu manat de Hristos.
Nu imi plac intermediarii…
Decat daca ma trimite tot Hristos al ei.
Uneori trebuie sa ne trimita la sfinti sau ingeri sa invatam lectii pe care nu le-am invatat inca.

Glorie lui Dumnezeu pentru Base.
Doamne vrem sa vedem anti-christi si masoni urland chiar din timpul vietii noastre si din timpul vietii lor, aici pe Pamant...
Dezlantuie Doamne avertismente ssevere incat sa nu spuna nimeni ca nu a stiut ce ii asteapta daca slujesc infernul si pe satana.
Base merita o statuie numai ca l-a bagat pe nastase la inchisoare. 
Vrem sa vedem masoni suferind si urland. 
Dar nu din razbunare , ci din dorinta de a-i salva.
Loveste-i Doamne chiar atunci cand cred ca nimic nu ii mai poate atinge.
Loveste-i dincolo de zidurile de nepatruns pe care le-au ridicat.
Loveste-i dincolo de toata puterea pe care o au.
Loveste-i dincolo de conturile pe care le au. 
Loveste-i atat cat sa vada ca i-ai avertizat in gratia Ta nemarginita.
Lovestte-i atat cat merita si nu mai mult incat lovitura Ta sfanta sa le fie o usurare a bagajului karmic.
Loveste-i Doamne incat sa ii doara si sa isi aminteasca de Tine.

Am citit cu atentie vietile unor anti-christi celebrii precum Marx si am vazut ca Marx a avut suficiente suferinte si astfel de avertismente in propria lui viata. 
Da-le Doamne si celor care astazi iti respira pe pamant aerul fara sa iti mulumeasca si fara sa Te laude, ba dimpotriva, te hulesc si ii urasc pe cei care te iubesc...
Asa va sa zica? Sunteti veninosi?
Ooo dar eu sunt cu mult mai veninos si am sa il rog pe Dumnezeu sa va intoarca tot veninul si dupa ce veti urla cateva sute de ani prin infernuri am sa vin la voi sa va fac o vizita...
Am dat chiar de Veninul lui Dumnezeu.
Si nu stiam ce sa fac cu acest venin...
Era pentru voi acest venin si pentru toti cei care invenineaza sufletele oamenilor si incearca sa murdareasca invatatura cea sfanta a lui Hristos si tot Adevarul...
Veniti la Tata, am pentru voi chiar veninul infinit...
Pana va veti satura de venin veti urla si nimeni nu va va auzi decat alti veninosi ca si voi... 

I-auzi, intelepciunea ancestrala a poporului roman... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu