3 iulie 2013

Situatia politica in prezent


Stau si gandesc si analizez ce se intampla.
Poate ca base a devenit psd-ist.
Asta nu e o acuza dar altfel nu imi explic cum e posibil sa iti faci un nou partid politic si in acelasi timp, prin toate actiunile pe care le faci sa transmiti natiunii mesajul: Nu ma votati! 
Practic Basescu asta a inceput sa faca.
Nu il critic, ci incerc sa inteleg.
Sa stea linistit ca nu il vom vota daca nu doreste.
PDL deasemenea nu mai poate fi votat pentru a scapa de Blaga.
Cu psd nu votam din principiu.
Nu mai ramane decat un singur partid care trebuie sustinut.
Partidul lui Dan Diaconescu.
Partidul Poporului.
Si e firesc mai ales cand e atacat din toate partile, interzis, furat sabotat.
Sigur, trebuie sa aflam de ce a plecat Tudor Barbu.
Nu a vrut sa ne spuna, ne lasa sa ghicim.
Ori din ce cred eu, sunt doua variante.
Ori Dan Diaconescu a cerut bani celor care plecau sau celor care doreau sa ia parlamentari din partid, ceea ce nu mi se pare deloc de neinteles.
Omul asta chiar a facut ceva in tara, este un simbol al Libertatii.
Ori lui Tudor Barbu i s-a promis ca va fi ministru in viitorul cabinet.
Sa fim realisti, pentru un post de ministru merita sa pleci din orice partid. (In sensul ca ministru fiind poti cu adevarat sa faci ceva pentru tara...)
Ii uram succes lui Tudor Barbu si ne rugam lui Dumnezeu ca DD sa revina.
Si pe ecrane si in forta in politica.
Imi pare rau, dar nu am cu cine altcineva sa votez si pentru cine sa ma rog in politica in acest moment.  
Crinutu intr-adevar se pare ca a trecut in planu doi si acumuleaza capital politic.
In conditiile in care astia din nato practic ne roaga sa iesim , cine stie ce intelegere au facut cu Putin, Crin Antonescu nu mai pare un viitor Presedinte asa rau.
Ponta castiga si el imagine prin China.
Dumnezeu i-a luat in primire pe noii conducatori si actioneaza prin ei.
Totusi pentru mine nu e suficient.
Mi-e imposibil sa votez din astia care fura bani si voturi cu containerele sau care sunt foarte rai cum se aratasera liberalii anul trecut. 
Eu cred in politicieni de tipul lui Mahatma Gandhi.
Si ii caut si astept pe aceia. 
Sa incepem asadar sa cerem OTV-ul inapoi.
Mi-e dor sa aud pe Danut vorbind de ciocoi in contextul de astazi…. :)

Doamne Iisuse Hristoase, ajuta pe Danut sa revina pe ecrane si ajuta-i sa devina un partid puternic care sa reuseasca sa schimbe viitorul Romaniei in bine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu