26 iulie 2013

Statutul unui sfant


Cred ca cea mai mare problema a omenirii este Prostia.
Nu terorismul, nu comunismul, ci… Prostia. 
Numesc prost orice om care nu il recunoaste pe Dumnezeu si nu recunoaste Adevarul.
Cine recunoaste pe Dumnezeu si recunoaste Adevarul primeste o anumita Lumina care face ca prostia sa se subtieze sau chiar sa dispara.
Am fost realmente socat sa descopar ca o parte din oameni pur si simplu nu are acces la lumea mentala. 
De aici probabil vine si expresia  de oameni fara minte…
In familia mea a existat tot timpul o inteligenta nativa care, atentie, nu venea de la studiile universitare absolvite sau de la functiile obtinute ci de la Dumnezeu. 
Ai mei au avut tot timpul o veneratie autentica fata de Hristos si fata de Dumnezeu.
Fie au fost slujitori ai bisericii, fie s-au straduit sa ajute biserica din functiile ocupate.
Iar Dumnezeu le-a dat Lumina.
Cu greu ar reusi Satana sa ii zapaceasca deoarece Hristos este prezent deasupra noastra. 
Dar sunt altii pe care ii sminteste usor.
Ma trezesc ca satana pune in mintea lor tot felul de aberatii.
Totusi aceste persoane au fost in prealabil avertizate de mine cu diverse ocazii.
Le-am atras atentia, vezi ca esti orb si nu vezi bine.
Nu vezi cu cine trebuie sa votezi, nu vezi Adevarul.
Ai o imagine despre Hristos aberanta.
Si pana la urma cei avertizati cad si satana se joaca cu mintea lor. 
In fine dincolo de acestia exista o intreaga lume cu totul lipsita de minte.
Americanii, evreii, englezii, turcii, rusiii…
Dumnezeule mare, atata prostie nu am vazut niciodata.
Nemtii din fericire mai gandesc…
Am sa dau altadata exemple de prostie incomensurabila din partea fiecarui neam. 
Vreau sa mai spun ca in fata lui Dumnezeu avem statutul unor sfinti.
Dumnezeu si Hristos ne considera egali cu sfintii lor din ceruri.
Asadar toate conjuncturile si toate contactele vor avea aceasta amprenta.
Sfantul e ca o intersectie.
De la el ori pleci spre varful muntelui ori, dimpotriva, spre vreo prapastie.

Sunt unii de-a dreptul imbecili care vor sa descopere nu stiu ce in legatura cu mine.
Orbilor, Adevarul sunt eu, ce adevar vreti voi sa descoperiti?
Am statul unui sfant si pe pamant si in cer.
Deci ce vreti voi sa vedeti si sa descoperiti cu mine de fata?
Alo, hello, daca ciocanesc in fruntea vaostra...
E cineva acolo? 
Cate am scris aici...
Cate lucruri si promisiuni extraordinare ne-a facut Hristos.
Dar intr-adevar te poti pune cu omul prost si cu cel orb?

Statul acesta mi-l ofera Hristos.
Tot ce ofer si tot ce arat este considerat revelatie oficiala.
Adica va conta in judecata sau evolutia fiecaruia. 

Atentie, nu-mi rastalmaciti cuvintele.
Nu am spus ca sunt un sfant ci ca am acest statut. 

Absolut toti cei care sunt in Iubirea mea vor urca in cer si daca doresc vor ramane acolo o eternitate. 
Dumnezeu imi arata zilnic astfel de suflete care vor fi luate in cer...

Nu va puneti cu mine.
De pe intreg pamantul nu exista decat o singura persoana care nu are ce sa invete de la mine.
Una singura.
Si aia e un mare si celebru sfant inca din viata anterioara...
Restul, absolut toti, yoghini, crestini, musulmani, masoni, absolut toti ar trebui sa asculte de mine... 
Eu voi primi catastifele vietilor voastre. 
Invatati de la mine mai bine si aveti grija sa nu primiti vreun bobarnac de la Dumnezeu daca sunteti prea des in contradictie cu mine. 
Daca eu spun de zece ori una si voi faceti tot alta pana la urma veti primi acele bobarnace.
Aveti deci grija sa nu maniati pe Dumnezeu.
Deoarece Dumnezeu este foarte aproape... 
Ar trebuis a va rugati lui Dumnezeu sa va salveze de la judecata propriilor pacate.
Dar pana la urma si judecata este o forma mai grea de a scapa de acele pacate. 
Dar voi nu fiti ca anti-christii care isi cauta judecata cu lumanarea...
In fine, eu v-am avertizat, voi faceti ce vreti.

29. Iar îndată după strâmtorarea acelor zile, soarele se va întuneca şi luna nu va mai da lumina ei, iar stelele vor cădea din cer şi puterile cerurilor se vor zgudui.
30. Atunci se va arăta pe cer semnul Fiului Omului şi vor plânge toate neamurile pământului şi vor vedea pe Fiul Omului venind pe norii cerului, cu putere şi cu slavă multă.
31. Şi va trimite pe îngerii Săi, cu sunet mare de trâmbiţă, şi vor aduna pe cei aleşi ai Lui din cele patru vânturi, de la marginile cerurilor până la celelalte margini.
32. Învăţaţi de la smochin pilda: Când mlădiţa lui se face fragedă şi odrăsleşte frunze, cunoaşteţi că vara e aproape.
33. Asemenea şi voi, când veţi vedea toate acestea, să ştiţi că este aproape, la uşi.
34. Adevărat grăiesc vouă că nu va trece neamul acesta, până ce nu vor fi toate acestea.

Matei 24

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu