19 iulie 2013

Strategia divina


Este uluitoare aceasta revelatie pe care am avut-o impreuna.
Asadar Dumnezeu nu intamplator si-a mutat sediul de la Ierusalim la … Roma.
Romanii erau si ei urmasi ai copiilor lui Dumnezeu din munti.
Evreii prin Noe iar romanii si noi prin acei urmasi ai lui Set care au ajuns in muntii Ural scapand acolo de Potop.
Planurile lui Dumnezeu sunt fabuloase.
Evident ca urmasii lui Cain au si ei aceeasi sansa, dar imi place cum lucreaza Dumnezeu in timp.
Daca nu au facut voia Lui unii, adica evreii, Dumnezeu a dat celorlalti binecuvantarea.
Pentru 2000 de ani.
In fapt noi suntem una cu acei romani.
Francezii, italienii si spaniolii au facut istorie spirituala in acesti 2000 de ani de crestinism.
Acum este si randul romanilor sa faca.
Ne-a pastrat Dumnezeu in iubirea Lui si iata-ne dupa atatea mii de ani proaspeti, cu suflete calde, fericiti de a fi in slujba lui Dumnezeu, plini de iubire pentru lumea intreaga.  
Imi place mult cum Iisus spune ca Imparatia se va lua de la cei care nu fac voia ei si se va da celor care o fac…
Am cunoscut si eu astfel de cazuri.

Este uluitor, evreii nu intelegeau de ce Dumnezeu permite sa fie cuceriti.
Iata, dincolo de faptul ca meritau asta pentru ca ii omorasera pe profeti si facusera multe alte nelegiuiri, erau cuceriti de fratii lor care le erau egali in fapt.
Si romanii erau copiii lui Dumnezeu, urmasii lui Set.

Ce grozava este tactica si intelepciunea divina.
Dumnezeu este un mare Strateg...
Iar noi ne-am trezit si mai binecuvantati.

Imi place cum Iisus vorbeste despre viitor. 
Iisus stia ce se va intampla cu evreii si o spune de mai multe ori. Vesteste daramarea templului. 
Dumnezeu nu se mai putea intelege cu evreii.
Imi place cum i-a adus pe romani acolo exact la momentul potrivit pentru ca sa se intalneasca cu Iisus. 
Ce glorioase sunt planurile divine! 


43.    De aceea vă spun că împărăţia lui Dumnezeu se va lua de la voi şi se va da neamului care va face roadele ei.

Matei 21  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu