4 august 2013

Cine este unicul Fiu al lui Dumnezeu?


In fapt , am mai spus, singurul fiu al lui Dumnezeu este Atman, spiritul nostru, care este una cu Tatal…
Numai prin acest Spirit care este de acceasi natura cu supremul Spirit se poate ajunge la Dumnezeu.
Numai prin acest Spirit ne putem uni cu Dumnezeu.
De aceea si spune Iisus, care s-a unit cu propriul lui spirit, numai prin Mine se poate ajunge la Tatal, dar in acelasi timp ne invita si pe noi sa devenim fii ai lui Dumnezeu si sa facem minini chiar mai mari decat El. 
Trupul nostru este locuit de sufletul nostru iar sufletul nostru in acelasi mod este locuit de Spiritul nostru.
Acest Fiu unic , singura posibilitate de a ajunge la Tatal il avem fiecare in interiorul nostru dar nu suntetm constienti de El.
Nu ne-am unit inca cu El.
Intr-adevar cum am putea sa ne unim cu Tatal altfel decat prin spiritul nsotru care este adevaratul si singurul Fiu al lui Dumnezeu…

Daca veti citi versetele biblice prin aceasta cheie, brusc se va face lumina si veti intelege cum de : 

18. Pe Dumnezeu nimeni nu L-a văzut vreodată; Fiul cel Unul-Născut, Care este în sânul Tatălui, Acela L-a făcut cunoscut. Ioan 1 

Si inca : 

27. Toate Mi-au fost date de către Tatăl Meu şi nimeni nu cunoaşte pe Fiul, decât numai Tatăl, nici pe Tatăl nu-L cunoaşte nimeni, decât numai Fiul şi cel căruia va voi Fiul să-i descopere. Matei 11 

Si mai ales : 

6.    Iisus i-a zis: Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl Meu decât prin Mine. 

Splendid Ioan 14...

Si ca sa nu se creada ca am stirbi cumva din imaginea si gloria lui Iisus, adaug ca noi in Iisus ne intalnim chiar cu Tatal poate mai intens decat ne-am intalni daca ne-am raporta direct la Tatal, asa cum un copil se poate bucura de Mama Divina Universala prin propria lui Mama,   sau un barbat de femeia universala prin propria lui iubita sau sotie.
Pentru noi Iisus este chiar Tatal materializat special pentru noi.
Noi credem ca Iisus este o intrupare a Tatalui cum nu a mai fost alta, absolut unica pe pamant si de ce nu, chiar si la nivel macrocosmic desi cine il poate opri pe Dumnezeu sa isi materializeze oricand in Creatie ce trup doreste?
Daca Tatal a hotarat sa se intrupeze in Iisus asa incat chiar si ingerii din ceruri sa vina sa i se inchine, cine poate adauga ceva mai mult sau poate sa ia din aceasta imagine desavarsita? 
Asadar, Iisus este chiar Tatal.

27. Oile Mele ascultă de glasul Meu şi Eu le cunosc pe ele, şi ele vin după Mine.
28. Şi Eu le dau viaţă veşnică şi nu vor pieri în veac, şi din mâna Mea nimeni nu le va răpi.
29. Tatăl Meu, Care Mi le-a dat, este mai mare decât toţi, şi nimeni nu poate să le răpească din mâna Tatălui Meu.
30. Iar Eu şi Tatăl Meu una suntem. Ioan 10 

Doamne iti multumim ca ne-ai iesit in cale atat de glorios!
Si atat de sfant! 
Ce mare privilegiu este sa te cunoastem si te laudam si sa te putem iubi si astfel sa avem parte de Tine! 

Asadar Iisus a devenit una cu propriul sau spirit care este, asa cum si Crezul spune: Fiul lui Dumnezeu, Unul-Nascut, Carele din Tatal S-a nascut mai inainte de toti vecii. Lumina din Lumina, Dumnezeu adevarat din Dumnezeu adevarat, nascut, iara nu facut; Cel de o fiinta cu Tatal.

PS: Apropo de toate astea, nu sunt evreii prosti ca de 2000 de ani lupta impotriva propriului lor Mesia? Cum pot fi catalogati? Si masonii asemenea cu ei?

Deci daca ingerii vad in Iisus pe Tatal si i se inchina asemenea si noi facem ca ei. Ce putem adauga sau stirbi acestei imagini?
Oare ingerii se inchina vreunui fiu al unui Dumnezeu si nu lui Dumnezeu insusi? 
Daca Tatal a hotarat sa se intrupeze in Iisus si ingerii toti vad asta si il adora astfel, asa facem si noi... 

Ioan 

Capitolul 14

1. Să nu se tulbure inima voastră; credeţi în Dumnezeu, credeţi şi în Mine.
2. În casa Tatălui Meu multe locaşuri sunt. Iar de nu, v-aş fi spus. Mă duc să vă gătesc loc.
3. Şi dacă Mă voi duce şi vă voi găti loc, iarăşi voi veni şi vă voi lua la Mine, ca să fiţi şi voi unde sunt Eu.
4. Şi unde Mă duc Eu, voi ştiţi şi ştiţi şi calea.
5. Toma i-a zis: Doamne, nu ştim unde Te duci; şi cum putem şti calea?
6. Iisus i-a zis: Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl Meu decât prin Mine.
7. Dacă M-aţi fi cunoscut pe Mine, şi pe Tatăl Meu L-aţi fi cunoscut; dar de acum Îl cunoaşteţi pe El şi L-aţi şi văzut.
8. Filip I-a zis: Doamne, arată-ne nouă pe Tatăl şi ne este de ajuns.
9. Iisus i-a zis: De atâta vreme sunt cu voi şi nu M-ai cunoscut, Filipe? Cel ce M-a văzut pe Mine a văzut pe Tatăl. Cum zici tu: Arată-ne pe Tatăl?
10. Nu crezi tu că Eu sunt întru Tatăl şi Tatăl este întru Mine? Cuvintele pe care vi le spun nu le vorbesc de la Mine, ci Tatăl - Care rămâne întru Mine - face lucrările Lui.
11. Credeţi Mie că Eu sunt întru Tatăl şi Tatăl întru Mine, iar de nu, credeţi-Mă pentru lucrările acestea.
12. Adevărat, adevărat zic vouă: cel ce crede în Mine va face şi el lucrările pe care le fac Eu şi mai mari decât acestea va face, pentru că Eu Mă duc la Tatăl.
13. Şi orice veţi cere întru numele Meu, aceea voi face, ca să fie slăvit Tatăl întru Fiul.
14. Dacă veţi cere ceva în numele Meu, Eu voi face.
15. De Mă iubiţi, păziţi poruncile Mele.
16. Şi Eu voi ruga pe Tatăl şi alt Mângâietor vă va da vouă ca să fie cu voi în veac,
17. Duhul Adevărului, pe Care lumea nu poate să-L primească, pentru că nu-L vede, nici nu-L cunoaşte; voi Îl cunoaşteţi, că rămâne la voi şi în voi va fi!
18. Nu vă voi lăsa orfani: voi veni la voi.
19. Încă puţin timp şi lumea nu Mă va mai vedea; voi însă Mă veţi vedea, pentru că Eu sunt viu şi voi veţi fi vii.
20. În ziua aceea veţi cunoaşte că Eu sunt întru Tatăl Meu şi voi în Mine şi Eu în voi.
21. Cel ce are poruncile Mele şi le păzeşte, acela este care Mă iubeşte; iar cel ce Mă iubeşte pe Mine va fi iubit de Tatăl Meu şi-l voi iubi şi Eu şi Mă voi arăta lui.
22. I-a zis Iuda, nu Iscarioteanul: Doamne, ce este că ai să Te arăţi nouă, şi nu lumii?
23. Iisus a răspuns şi i-a zis: Dacă Mă iubeşte cineva, va păzi cuvântul Meu, şi Tatăl Meu îl va iubi, şi vom veni la el şi vom face locaş la el.
24. Cel ce nu Mă iubeşte nu păzeşte cuvintele Mele. Dar cuvântul pe care îl auziţi nu este al Meu, ci al Tatălui care M-a trimis.
25. Acestea vi le-am spus, fiind cu voi;
26. Dar Mângâietorul, Duhul Sfânt, pe Care-L va trimite Tatăl, în numele Meu, Acela vă va învăţa toate şi vă va aduce aminte despre toate cele ce v-am spus Eu.
27. Pace vă las vouă, pacea Mea o dau vouă, nu precum dă lumea vă dau Eu. Să nu se tulbure inima voastră, nici să se înfricoşeze.
28. Aţi auzit că v-am spus: Mă duc şi voi veni la voi. De M-aţi iubi v-aţi bucura că Mă duc la Tatăl, pentru că Tatăl este mai mare decât Mine.
29. Şi acum v-am spus acestea înainte de a se întâmpla, ca să credeţi când se vor întâmpla.
30. Nu voi mai vorbi multe cu voi, căci vine stăpânitorul acestei lumi şi el nu are nimic în Mine;
31. Dar ca să cunoască lumea că Eu iubesc pe Tatăl şi precum Tatăl Mi-a poruncit aşa fac. Sculaţi-vă, să mergem de aici.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu