12 august 2013

Iubire neconditionata


Iubirea neconditionata este o lectie foarte importanta pe care trebuie sa o invatam si la care vom fi testati.
Nu neaparat asemenea lui Iov, dar infernul va veni la noi sa ne scoata din Iubirea pentru Dumnezeu si pentru cei dragi…
Asa ca eu va sfatuiesc sa aveti un grup de persoane  fata de care sa nu iesiti niciodata din Iubire orice ar fi.
Dumnezeu, Iisus, Fecioara, familia si nu in ultimul rand duhovnicul sau maestrul sau calauza… 
Infernul va veni la voi sa va scoata chiar si din iubirea fata de Dumnezeu , cu atat mai mult fata de o persoana sau alta.
Dar daca va impuneti sa ramaneti in iubire neconditionata fata de anumite fiinte atunci nimeni si nimic nu va va mai scoate din aceasta iubire.
Dar veti fi testati.
Prietenii va vor dezamagi, chiar si familia…
Lucruri ciudate se vor intampla care vor incerca sa va scoata din aceasta iubire.
Dar trebuie sa ramaneti pe metereze si sa nu cedati.
Trebuie sa spuneti : Eu il iubesc pe X neconditionat. Orice ar face acesta sau orice mi s-ar parea mie ca ar face, eu il voi iubi in continuare…
Daca veti trece cu bine peste un test sau doua nu veti mai fi incercati apoi in acesta privinta. 

De ce nu, puteti sa exersati aceasta iubire neconditionata chiar cu mine.
Rasplata va veni si iubindu-ma si cu atat mai mult rezistand in aceasta iubire la incercarile reale sau imaginare.

Este important sa ramaneti in aceasta iubire neconditionata pentru ca stim ca Dumnezeu este Iubire si se manifesta prin Iubire si dimpotriva, Infernul se manifesta tocmai prin opusul iubirii. 
Este ca si cand am incerca sa ramanem in cortul sau binecuvantarea lui Dumnezeu.
De ce sa ne lasam pacaliti si sa iesim afara?
Sa rezistam si sa ramanem in Iubire.

21. Şi a rostit: "Gol am ieşit din pântecele mamei mele şi gol mă voi întoarce în pământ! Domnul a dat, Domnul a luat; fie numele Domnului binecuvântat!"
22. Şi întru toate acestea, Iov nu a păcătuit şi nu a rostit nici un cuvânt de hulă împotriva lui Dumnezeu.

Iov 1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu