24 august 2013

Noul Imperiu Crestin


Imi place mult sa il contemplu pe Hristos ca Domn si Rege, intemeietor de Imperii.
Daca ne aruncam o privire asupra Istoriei observam ca incepand cu Constantin, Hristos ridica Imperii prin inetrmediul carora conduce intreaga lume si raspandeste Biblia.
Imi place mult imaginea unui Hristos cuceritor de continente si lumi.
Evident ca El nu se impune cu forta.
Si traim noi insine momentul de trecere dintre prabusirea unor Imperii crestine si nasterea altora. 
Dupa caderea marelui imperiu crestin intemeiat de Constantin, imperialismul crestin a continuat prin spanioli, prin portughezi si prin englezi si prin ceilalti europeni cuceritori de taramuri si continente.
Toti acestia cucereau noile teritorii cu crucea si Biblia in mana si primul lucru care trebuia facut era ridicarea unei biserici si convertirea salbaticilor sau nativilor. 
Imperiile au cazut departandu-se de adevaratul Rege si Imparat al lor…
Acest Domn si Imparat uluitor prin maretia si divinitatea Sa va intemeia in continuare noi imperii pe masura ce cele vechi se prabusesc.
Ce imi pasa mie ca Occidentul se prabsueste odata cu departarea de Hristos?
Foarte bine.
Eu sunt preocupat de nasterea noului Imperiu crestin care va avea centrul exact aici unde noi ne aflam.
Un nou crestinism luminat se naste care sa corespunda noii lumi. 
Acest crestinism va cuceri intreaga lume si va fi Noul Imepriu Crestin. 
Este foarte bine daca fostele imperii crestine au fost lasate pe mana anti-christilor.
Vor alerga in curand dupa forta spirituala a noilor lideri spirituali ai lumii...
Totul e in mana lui Dumnezeu si libertatea fiecaruia e respectata.
Fiecare va primi exact ce a facut, amplificat, pentru a invata din legea karmica ce sta la baza Creatiei. 

Orice legatura cu cerul se obtine cu sacrificii si greutate.
Daca sunt unii care o dispretuiesc, treaba lor.
Daca sunt unii care arunca la gunoi efortul spiritual al stramosilor lor, eu zic ca este o sansa pentru noi...
Sa ii lasam in treaba lor noi sa ne preocupam de a-l invoca pe Hristos si de a lucra impreuna cu cei care sunt dispusi sa ne ajute.
Binecuvantarea lui Dumenzeu sa cada peste aceia care intrevad in noi noua comoara a lumii. 
Daca aceia sunt chinezii, peste ei sa cada binecuvantatrea lui Dumnezeu. 
O lume care se intoarce impotriva lui Dumnezeu nu va rezista mult.
Noi sa o construim pe cea noua pe ruinele deja vizibile ale celei vechi.
Cele ce se vad nu sunt decat o prelungire a celor ce nu se vad si ele sunt sustinute de cele ce nu se vad.
Nu este mereu minunat si surprinzator cuvantul lui Dumnezeu? 



9. Cum? Voi furaţi, ucideţi şi faceţi adulter; juraţi mincinos, tămâiaţi pe Baal şi umblaţi după alţi dumnezei, pe care nu-i cunoaşteţi,
10. Şi apoi veniţi să vă înfăţişaţi înaintea Mea în templul Meu, asupra căruia s-a chemat numele Meu, şi ziceţi: "Suntem izbăviţi", ca apoi să faceţi iar toate ticăloşiile acelea?
11. Templul acesta, asupra căruia s-a chemat numele Meu, n-a ajuns el oare, în ochii voştri peşteră de tâlhari? Iată, Eu am văzut aceasta, zice Domnul.

12. Mergeri deci la locul Meu din Silo, unde făcusem altădată să locuiască numele Meu, şi vedeţi ce am făcut Eu cu el, pentru necredinţa poporului Meu Israel!
13. Şi acum, de vreme ce aţi făcut toate faptele acestea, zice Domnul, şi Eu v-am grăit dis-de-dimineaţă şi n-aţi ascultat, v-am chemat şi n-aţi răspuns,
14. De aceea şi cu templul acesta, asupra căruia s-a chemat numele Meu şi în care voi vă puneţi încrederea, şi cu locul pe care vi l-am dat vouă şi părinţilor voştri, voi face tot aşa, cum am făcut cu Şilo;
15. Vă voi lepăda de la faţa Mea, cum am lepădat pe toţi fraţii voştri, toată seminţia lui Efraim.
16. Tu însă nu te ruga pentru acest popor şi nu înălţa rugăciune şi cerere pentru dânşii, nici nu mijloci înaintea Mea, că nu te voi asculta.



Ieremia 7 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu