14 august 2013

Odata am vindecat un om...


Fecioara si Iisus ne fac daruri…
Ok.
Vad ca tot mai multi au inceput sa creada in ceea ce spun, mai ales dupa ce Iisus si Fecioara le-au facut anumite semne.
Tot ei sunt cei care ne incurajeaza si vor sa faceti ce spun deoarece veti arde astfel multe etape si veti ajunge mai repede in bratele lor si ale lui Dumnezeu.
Deci, odata am vindecat un om.
Nu l-am vindecat intr-o singura sedinta dar in mai multe…
Mi-am pus mainile peste el si m-am concentrat intr-un anume fel.
Sedinta a durat undeva intre 30 si 40 de minute.
Sunt dispus sa incerc si cu alte persoane care au nevoie de ajutor.
Dar nu accept decat pe cei care nu mai au alta sansa sau sunt disperati.
Pe cei care au epuizat toate celelalte cai fara rezultate.
Tratamentul va fi ceva gen Fulga.
Adica si regim alimentar, sedintele o data maxim de doua ori pe saptamana plus respectivul sa se roage dupa cum spun eu.
Deasemenea mai accept si foarte batrani pentru reintinerire si prelungire a vietii…
Am sa las aici o adresa de mail in zilele urmatoare , cei interesati pot sa imi scrie.
Fecioara si Iisus vor interveni si vor face chiar minuni pentru cei care au nevoie.
Pana una alta faceti ce spun si cititi ce spun ca sa va luminati si sa va bucurati de ceea ce a venit peste noi… 
Acum sa ne bucuram impreuna de ce am primit si de marea sarbatoare de maine…
Cel vindecat avea Lupus. 

Aveti incredere in mine si faceti ce va spun.
Trebuie sa lasam in urma o scoala spirituala autentica si sa desavarsim Crestinismul cu cat de multa tehnica spirituala posibil. 
In fapt Adevarul si Dumnezeu sunt dincolo de orice religie...
Dar daca lucram in numele lui Iisus si al Fecioarei inseamna ca lucram si pentru Crestinism. 

PS: Intamplarea de care vorbesc a avut loc cu multa vreme in urma.
Acum rezultatele vor fi mult mai rapide si mai mari.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu