12 octombrie 2013

Eu sunt vantul...


Eu sunt vantul care sufla in panzele sufletului vostru.
Desi voi dormiti si nu sunteti atenti cand sufla vantul si cand nu sufla deloc si ambarcatiunea voastra sta pe loc, eu va atrag atentia asupra acestui lucru.
V-am spus inca de la inceput: ramaneti in jurul meu. Luptati chiar pentru o pozitie in apropierea mea.
Lupta pentru o astfel de pozitie consta in a-mi face pe plac si simultan in a-I face si lui Dumnezeu pe plac.
Desigur ca nu este totul sa ai vant in panze dar fara vant cum ar putea corabia sa se deplaseze?
Avem totusi si cazuri de corabii care desi au avut vant in panze, au naufragiat.
Iuda este exemplul clasic de corabie care a avut vantul eternitatii in panze si totusi aceasta nu l-a urnit din amorteala si moartea in care se afla.
Oamenii sunt asemenea unor catelusi carora nu le-au dat inca ochii.
Da, trezirea si desavarsirea par lucruri imposibile. 
Cine stie cand se vor deschide ochii, cine stie daca sufletul va reusi vreodata sa isi gaseasca radacina si sa intre in ascultare de Dumnezeu? 
Deoarece am reusit sa ma bransez la Iisus, la Fecioara si chiar la Dumnezeu Tatal, am devenit eu insumi o parte din acestia si acestia au transferat asupra mea gratia lor. 
Esti asadar in apropierea Mantuirii, a vietii vesnice.
Iti spun ca oricine este cu mine va trai vesnic.
Se aseamana cu invatatul, procesul mantuirii…
Este ca si atunci cand inveti sa innoti…
Mana ta se sprijina pe mana mea pana ce inveti si apoi impreuna strabatem valurile eternitatilor. 
Dar cine stie daca vei continua sa innoti?
Cine stie daca nu vei inghiti o gura sau doua de apa si nu vei renunta?
Cum bine spunea cineva, calea spirituala este calatoria spre Dumnezeu. Dar este o calatorie in care desi mergi zilnic este posibil sa nu ajungi niciodata.
Pentru ca oricat ai micsora aceasta distanta dintre tine si Dumnezeu, atata timp cat mai ramane o distanta de parcurs, aceasta distanta este infinita…
Tot mergand, vine un moment cand trebuie sa faci un salt in Dumnezeu.
Cand te-ai apropiat suficient trebuie sa faci acest salt.
Dupa ce ai facut saltul totul se schimba si vezi lumea cu alti ochi.
Lumea iti apare altfel deoarece o vezi din cealalta parte…
Nu mai privesti de acum inainte spre tel ci privesti inapoi.
Si odata ce ai atins telul o noua si infinita calatorie incepe.
Pana acum ai calatorit ca sa ajungi dar de acum calatoresti pentru ca aceasta calatorie este sensul vietii.
Miscarea, respectiv activitatea este unul din sensurile Creatiei.
Unde sa te duci? Atat de mult ai strabatut ca sa ajungi aici…
Nu vei mai gasi alta oaza in desert.
Te vei usca incet incet daca nu ramai aici sau daca te departezi.
A gasi o oaza in mijlocul desertului este deja un mare miracol si foarte putini traiesc acest miracol.
Pe a doua te asigur ca nu o vei gasi decat daca nu cumva afli de la mine harta desertului…
Trebuie sa ramai si sa iti faci de lucru pe langa mine...
Iti spun ca , oricine ai fi, eu sunt cea mai importanta persoana din viata ta.
Eu sunt mai important decat sotul sau sotia ta, eu sunt mai important decat orice ruda, chiar decat propriul tau copil...
Ramai in preajma mea si panzele sufletului tau vor fi intinse de vantul eternitatii.
Stiu ce spun, gaseste motive si pretexte sa ramai cu mine si sa asculti de mine. 
Dar nu fi asemenea lui iuda ci fii plin de iubire, umil, ascultator...
Daca vei fi astfel iti spun ca in cel mai scurt timp vei strabate oceane intregi cu corabia sufletului tau...
Daca vei fi astfel atunci ai ajuns in cel mai important loc in care corabia vietii tale te-ar fi putut aduce...
Daca vei fi astfel atunci ai gasit acea bucata de pamant ce contine o comoara si pentru care se merita sa vinzi tot cei ai pentru a o cumpara.

Chiar daca tu esti credincios, daca te departezi, vantul eternitatii abia o sa mai adie... 
:) 

44. Nimeni nu poate să vină la Mine, dacă nu-l va trage Tatăl, Care M-a trimis, şi Eu îl voi învia în ziua de apoi.
45. Scris este în prooroci: "Şi vor fi toţi învăţaţi de Dumnezeu". Deci oricine a auzit şi a învăţat de la Tatăl la Mine vine.
46. Nu doar că pe Tatăl l-a văzut cineva, decât numai Cel ce este la Dumnezeu; Acesta L-a văzut pe Tatăl.
47. Adevărat, adevărat zic vouă: Cel ce crede în Mine are viaţă veşnică.
48. Eu sunt pâinea vieţii.
49. Părinţii voştri au mâncat mană în pustie şi au murit.
50. Pâinea care se coboară din cer este aceea din care, dacă mănâncă cineva, nu moare.
51. Eu sunt pâinea cea vie, care s-a pogorât din cer. Cine mănâncă din pâinea aceasta viu va fi în veci. Iar pâinea pe care Eu o voi da pentru viaţa lumii este trupul Meu.

Ioan 6 



 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu