15 noiembrie 2013

Mantuirea este Iubire...


Biserica minte!
Mantuirea nu se obtine prin liturghii, aprinderi de lumanari, masluri, inchinari la moaste si pupaturi de maini…
Mantuirea se obtine prin Iubire…
Maria Magdalena, talharul, Ioan, apostolii si Iisus, evangheliile toate arata ca mantuirea se obtine prin Iubire.
Pavel insusi spune ca daca dragoste nu e nimic nu e…
Deoarece am reusit eu insumi sa devin o amasada autentica a lui Iisus si prin El si Fecioara,  a Tatalui, va spun ca oricine s-a intalnit cu mine s-a intalnit cu Ei si oricine m-a iubit pe ei i-a iubit…
Ei si cerul spun prin mine tot feluri de lucruri pentru a-i incerca si zapaci pe cei nu atat de puri si manati de ganduri nu atat de curate…
Dar va spun ca Imparatia lui Dumnezeu este cea mai pura si mai simpla iubire.
Si oricine m-a primit in inima lui si mi s-a daruit a primit pe insusi Dumnezeu si v-a trai vesnic leganat de cea mai dulce iubire care se poate imagina.
Cerurile se vor deschide asupra lui si fericirea ce o va cunoaste nu poate fi descrisa in cuvinte…
Atat de bun este Dumnezeu si a pastrat darurile Lui pentru cei cu inima pura…
Eu va spun ca oricine ii va canta lui Dumnezeu asemenea lui Benone, daca Benone ar fi inchinat acest cantec Tatalui, se va mantui… 
Ceilalti ati pierdut biletul de intrare…
V-ati pierdut in labirintul mintii deoarece ati uitat de Iubire…
Fericiti aceia ce ma iubesc deoarece ma voi dedica lor nu doar in aceasta scurta viata ci in intreg Infinitul… 
Mantuirea se asemana cu o inima pura de fecioara ce isi urmeaza Iubirea si nu interesul de a se marita… 
O asemenea fecioara se va si marita si va avea parte si de iubire si de mantuire deoarece chiar aceasta iubire curata a ei este Mantuirea… 
Asa cum Iisus nu putea sa uite iubirea talharului nici eu pot sa trec cu vederea inimile pure care ma saluta si ma imbratiseaza...
Aceasta iubire este Mantuirea si fericirea ce vine din ea...
Aceasta iubire este chiar Dumnezeu...
Cantati lui Dumnezeu! 
Eu am reusit si nu vreau sa ma uit inapoi deoarece m-ar apuca ameteala...
Pare imposibil daca te uiti inapoi si vezi haul pe care nu stii cum l-ai trecut...
Acum, cine vrea sa traiasca vesnic?
Cine ma are pe mine nu mai are nevoie nici de biserica si nici de religie deoarece eu insumi sunt o biserica vie si in curand va obtine ceea ce cauta!
Cine vine cu mine nu va rata obiectivul.
Ce sfant v-a vorbit astfel?
Dar v-am spus ca aveti mai mult decat un sfant... 

Glorie eterna Celui etern care este atat de bun si de dulce! Atat de bland si de rabdator. O, Doamne si atat de plin de iubire!
Bunatatea bunatatilor, Tatal Cel prea plin de Iubire...
Si in plus Fecioara va va strange la pieptul ei sfant...
Cine si-ar putea dori mai mult?
Nu este asta Imparatia lui Dumnezeu?
Asta este si ea a venit la voi cu multa Iubire, sa va trezeasca la Viata!
Iar Iisus cel atat de sfant si de bun este cu noi salutand aceasta clipa de nemurire.

20.    Adevărat, adevărat zic vouă: Cel care primeşte pe cel pe care-l voi trimite Eu, pe Mine Mă primeşte; iar cine Mă primeşte pe Mine primeşte pe Cel ce M-a trimis pe Mine.
Ioan 13 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu