4 noiembrie 2013

Noi nu vrem sa fim geniali...


Mai demult, cand studiam carti de chiromantie, am descoperit ca am cea mai mare si mai lunga linie a capului pe care am vazut-o in vreo palma.
Sunt un geniu mi-am spus… :)
Apoi, anumite fiinte care m-au iubit, mi-au spus si ele acelasi lucru: Esti genial…
Mai recent, cand mi-am descoperit biografia vietii trecute, am realizat ca eram un poet de geniu si inca unul care scria in sanscrita si care adora pe Dumnezeu si pe zei prin poemele sale.
Genialitatea nu este decat o caracteristica, un atribut al lui Dumnezeu.
Eu am spus si spun ca in esenta nu poate exista decat Dumnezeu si ca nimic altceva diferit de El nu poate sa existe.
Cu totii am descoperit ce s-a intamplat cu un inger primordial care s-a despartit de Dumnezeu.
Dovada ca numai Unu poate sa existe si numai prin El se pot face toate.
Totusi daca cineva pretinde ca exista, ca este, si ca este diferit de Dumnezeu, atunci trebuie sa devina copil al lui Dumnezeu.
Asta se poate.
De aceea va invit pe toti sa ajungeti si apoi sa pendulati intre aceste doua ipostaze, aceea de copil al lui Dumnezeu si aceea de unitate cu Singurul care poate sa fie… 
Se spune ca numai un inger poate recunoaste alt si numai un geniu desigur alt geniu…
Aici nu vorbim despre cazurile acceptate deja ca ingeri sau genii…
Deoarece daca poporul tau iti spune ca cineva este genial asta nu inseamna ca ai descoperit tu asta.
Cei care l-au descoeprit pe Eminescu ca geniu inca din timpul vietii sale au acest merit.
Sau pe Nichita Stanescu…
Dar sunt persoane geniale si contemporane cu noi.
Am descoperit un prezentator TV genial…
Nu e vorba de Mircea Badea… :)
Aveti grija de voi deoarece fiecare este creeatorul propriul sau destin.
Si aici nu ma refer la scurta viata pamanteana unde si aici este valabila afirmatia.
Ma refer la viata eterna.
In esenta nimeni nu poate sa fie cu nimeni ci este singur in Eternitate…
Tocmai de aceea a inventat Dumnezeu Iubirea…

Asadar trebuie sa descoperim cine suntem...

Glorie lui Dumnezeu care isi manifesta atributele Sale prin aceia care il iubesc...

Noi vrem sa fim trimbulinzi... 

23.    Iisus a răspuns şi i-a zis: Dacă Mă iubeşte cineva, va păzi cuvântul Meu, şi Tatăl Meu îl va iubi, şi vom veni la el şi vom face locaş la el.
Ioan 14 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu