1 noiembrie 2013

Unde iti investesti iubirea?


Dumnezeu impreuna cu Hristos si toti slujitorii din ceruri sunt adevarata banca a Iubirii unde fiecare dintre noi trebuie sa isi depuna economiile iubirii. 
Fiecare iubeste ceva sau pe cineva dar cat de important este sa ne depunem economiile iubirii la banca divina… 
Ce investitiie uluitoare este aceasta de a-l iubi pe Hristos, adica pe Dumnezeu. 
De cate ori mai important este sa il iubim pe Hristos decat sa ne iubim sotii, sotiile, copiii sau rudele?
Adevarat, priviti ce uluitoare posibilitate, ce mare privelegiu este acesta de a ne investi iubirea in locuitorii cerului.
Iti spun ca este de o mie de ori preferabil sa ma iubesti chiar pe mine mai mult decat orice altceva, deoarece eu insumi sunt o ambasada, o prelungire a cerului…
De aceea iti recomand sa iubesti pe Dumnezeu si chiar pe mine mai mult decat ii iubesti pe cei pe care ii iubesti.
Ti-am dat sfatul cel bun…
Daca iti iubesti sotul sau sotia vei primi rasplata de la sot sau de la sotie, dar daca il iubesti pe Dumnezeu vei primi feedback, raspuns, binecuvantare de la Dumnezeu.
De aceea fii atent pe cine iubesti mai mult.
Fii intelept, investeste-ti iubirea cu intelepciune...

42. Le-a zis Iisus: Dacă Dumnezeu are fi Tatăl vostru, M-aţi iubi pe Mine, căci de la Dumnezeu am ieşit şi am venit. Pentru că n-am venit de la Mine însumi, ci El M-a trimis.
43. De ce nu înţelegeţi vorbirea Mea? Fiindcă nu puteţi să daţi ascultare cuvântului Meu.
44. Voi sunteţi din tatăl vostru diavolul şi vreţi să faceţi poftele tatălui vostru. El, de la început, a fost ucigător de oameni şi nu a stat întru adevăr, pentru că nu este adevăr întru el. Când grăieşte minciuna, grăieşte dintru ale sale, căci este mincinos şi tatăl minciunii.
45. Dar pe Mine, fiindcă spun adevărul, nu Mă credeţi.
46. Cine dintre voi Mă vădeşte de păcat? Dacă spun adevărul, de ce voi nu Mă credeţi?
47. Cel care este de la Dumnezeu ascultă cuvintele lui Dumnezeu; de aceea voi nu ascultaţi pentru că nu sunteţi de la Dumnezeu.
Ioan 8 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu