2 decembrie 2013

Barbatul si femeia sunt un intreg



Barbatul si femeia sunt un intreg. Ei sunt cele doua jumatati ale unui intreg.
Barbatul face parte din femeie si femeia din barbat.
Imi place f mult Pavel cand spune ca trupul femeii apartine barbatului si trupul barbatului apartine femeii…
Ce frumos spune.
Intr-adevar trupul femeii este facut pt barbat si al barbatului pt femeie...
Numai barbatul stie sa pretuiasca si sa se bucure cu adevarat de trupul femeii si la fel doar femeia stie valoarea trupului barbatului.
Pretuirea trupurilor noastre se afla in celalalt.
Pentru celalalt trupul nostru este mult mai important decat pt noi.
In celalalt Dumnezeu a pus adorarea trupului nostru.
In femeie Dumnezeu a pus adorarea trupului masculin si in barbat a pus adorarea trupului feminin.
Sa stiti ca aceste lucruri se intampla chiar si fara sa le constientizam…
Niciodata o femeie nu se va putea privi pe sine asa cum o priveste un barbat.
Aceasta pretuire reciproca este importanta, ea este creata de Dumnezeu.
Ne suntem datori unii altora cu aceasta pretuire.
Asadar femei, iubiti si adorati barbatii!
Nu cred ca este nevoie sa spunem si barbatilor asta.
O fac deja.
Dar deja sexualitatea feminina nu mai este un tabu si femeile astazi si-o manifesta cu tot mai multa indrazneala.
Si va mai spun ca tot ceea ce spun eu pt voi aici este adevarata lege.
Voi sunteti ai mei si eu sunt al vostru.
Impreuna vom urca in ceruri.
Ascultarea de mine va va ridica si mantui.
Dumnezeu nu se grabeste nicaieri, poate sa astepte si sute de ani.
Pt ca daca nu ascultati acum vor trece sute de ani de pierdere de timp in planul astral pt cei care totusi se vor salva.
Restul vor merge la reincarnare sau in cine stie ce lumi…
De ce sunt eu legea?
Pt ca, pe langa Tatal sau Iisus, cu voia lor, manifest anumite energii primordiale, anumite atribute divine pe care Umanitatea trebuie sa si le insuseasca acum.
Asatfel Dumnezeu pt noua etapa de evolutie doreste ca Umanitatea sa inteleaga sfintenia si sacralitatea Sexualitatii.
Dupa ce veti asimila aceasta lectie si o veti preda si celorlalti vom trece spre altele.
Am repetat, Tatal si Iisus si Fecioara si alti sfinti si ingeri sunt si ei prezenti.  
Nu este nici o diferenta fata de ceilalti sfinti si apostoli decat una si anume descoperirea sfinteniei si sacralitatii sexualitatii…
Restul trebuie sa fie identic, puritate, sacrificii, post si asceza pt cine doreste. 
Tot ce spun este bun si am intotdeauna dreptate.
Suntem in cea mai buna dintre toate lumile posibile deoarece Domnul Eternitatii este cu noi si face multe semne si in interior si in exterior.
Acum descoperiti miracolul Iubirii si minunatele ei forme.
Descoperiti legaturile eterne si infinite dintre barbat si femeie…
Adevarat, nici Infinitul nu este suficient sa ne descoeprim unii pe altii si sa ne saturam unii de altii, barbatii de femei si femeile de barbati...
Eu va spun ca intreaga voastra fiinta striga: Iubirea si Sexualitatea sunt o Minune, o mare minune.
Adevarat, urla fiinta voastra din toti atomii ei…
Fiinta voastra stie mai bine…
Lasati-o sa pluteasca sprea ceea ce o poarta impulsul interior.
Lasati-va purtati de ea si nu mai puneti anatema asupra a ceea ce va creeaza atata fericire…
Dumnezeu a apreciat umilinta voastra si faptul ca va considerati pacatosi.
Este f bine asta, pt ca oricum orice om care nu este inca una cu Dumnezeu nu paote sa fie decat pacatos…
Dar acum Domnul dooreste sa va daruiasca alta viziune asupra lucrurilor… 
Priviti-ma pe mine, exact asa cum sunt.
Va spun ca nimeni nu a urcat in cer mai sus de pe aceste pamanturi.
Vom fi egali cu Andrei pe care tocmai l-am sarbatorit. 
Voi trebuie sa ascultati de mine si sa vedeti lucrurile asa cum le vad, asa cum Dumnezeu le vede din Eternitate. 
Asa cum le-ar fi vazut si Adam daca nu ar fi uitat sa consacre lui Dumnezeu prima lui fuziune amoroasa cu Eva... 
Scopul nu este sa mergeti cu evanghelia in mana prin rai si sa vedeti daca corespunde sau nu ce fac fiintele acolo. 
Dincolo de intelesul literal exista un mesaj mai profund al oricarui verset si mai ales al poruncilor pe care vom incerca sa il descoperim. 

Eu va spun ca am puterea sa va transform pacatele in virtuti si sa va dezleg de multe lucruri rele...
Daca mama Columbencei ar fi trecut pe la mine inainte sa se duca la Polovragi dupa ce a mers deghizata la Frasinei, acel bolovan nu i-ar fi cazut in cap... 
Asa ca atata vremne cat ma aveti pe mine aveti mai bine grija pe unde va duceti deoarece nu veti gasi mai multa lumina si mai multa binecuvantare nicaieri.
Ci veti gasi numai judecata... 
Eu va spun ca abia daca va vor da voie sa respirati in bisericile lor...
Dar si de respirat trebuie sa respirati cu atentie... 
Eu va spun ca mai multa bunatate intelegere, iertare si daruire nu veti gasi nicaieri... 
Intelegeti dar ca Dumnezeu sustine lucrurile pe care le spun. 
Mari minuni deja iata se intampla si in interior dar si in exterior...

 4. Femeia nu este stăpână pe trupul său, ci bărbatul; asemenea nici bărbatul nu este stăpân pe trupul său, ci femeia. 
I Corinteni 7 



6 comentarii:

  1. Ce parere ai, ingerul tau, aceasta rugaciune este de la Dumnezeu sau de la satana ?
    Te rog sa raspunzi foarte scurt, fara ocolisuri. Unul sau altul ?! Multumesc anticipat !

    Oh, Dumnezeule, te rog umple-mă cu Iubirea Ta.
    Ajută-mă să împart Darul Iubirii cu toți cei care au nevoie de Milostivirea Ta.
    Ajută-mă să Te iubesc tot mai mult.
    Ajută-mă să-i iubesc pe toți cei care au nevoie de Iubirea Ta.
    Ajută-mă să-i iubesc pe dușmanii Tăi.
    Permite ca Iubirea cu care Tu mă Binecuvântezi să fie folosită pentru a cuprinde inimile tuturor acelora cu care eu vin în contact.
    Prin Iubirea cu care Tu îmi umpli sufletul, ajută-mă să înving tot răul, să convertesc suflete și să înfrâng diavolul și pe toți acoliții săi care încearcă să distrugă Adevărul Cuvântului Tău Preasfânt. Amin !

    P.S.
    Sper sa nu faci precum arhiereii, carturarii si batranii : Luca 20, 4-7

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar crezi ca omul are nevoie de atatea cuvinte pt a i se ruga lui Dumnezeu?
    Dar eu gasesc ca alta intrebare este mult mai interesanta: tu ai fost trimis sa intrebi, de catre Dumnezeu sau de catre satana?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ai raspuns la intrebare ! Trisezi ? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Anonimule, sa ne mai miram de ce oamenii din biserici sunt atat de prosti si de saraci cu Duhul?
    Oare eu sau tu nu am putea sa compunem pe loc o rugaciune inca si mai frumoasa?
    Femeia de pe ucoz e inspirata intr-o anumita masura dar acea masura este mica.
    De exemplu tot ce a scris Lorber este peste 95% mesaj autentic de la Dumnezeu pe cand femeia noastra nu sare de 20%.
    Cei de la Nusfalau nu sar de 30% etc...
    Deci daca tu, dupa atatia ani de bisericire ai ramas tot atat de prost si de sarac in duh sfant sau Lumina ca si la inceput, nu arata asta ca sfarsitul bisericilor este aproape?
    Sa-i multumim lui Dumnezeu pt asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. A DOUA VENIRE A LUI IISUS ????? Si daca este asa, unde se spune despre SUFLET?! O EXPRESIE CORECTA AR FI: Barbatul si femeia sunt un intreg - SUFLET SI TRUP!!! OMUL A FOST CREAT DUPA CHIPUL SI ASEMANAREA SA - TREBUIE PUSA IN FATA IN PRIMUL RAND LATURA SPIRITUALA A OMULUI - FIE BARBAT, FIE FEMEIE - ASTA NE DIFERA DE LA RESTUL CREATIILOR LUI DUMNEZEU - PARTEA SPIRITUALA SI NU CEA FIZICA!!!

    RăspundețiȘtergere