3 decembrie 2013

Cuvantul lui Dumnezeu



Cat de pretios este un text despre care stii sigur ca este mesaj autentic al Tatalui Ceresc…
Cat de bun si de desavarsit este acest Dumnezeu atat de cautat si atat de pretios…
Cuvantul Lui este etern!
Cuvantul Lui iti da aripi cu care poti sa zbori deasupra Infinitului…
Cuvantul Lui implineste, da speranta!
Cuvantul Lui daruieste Fericire!
O Doamne, Tu esti sursa tuturor Bucuriilor si Fericirilor!
Doamne Tu esti sursa tuturor Implinirilor!
Tu esti Indeplinirea dorintelor si Iubirea!
Iar Iubirea e atat de perfecta…
Vreau sa ii cant Unicului Dumnezeu in toate limbile Pamantului si in toate limbile cerului!
Vreau ca impreuna cu Shiva Nataraja sa ii dansez un dans desavarsit pe toate ritmurile pamantului si pe toate ritmurile cerurilor!  
Glorie Tie Doamne care ai binevoit sa le vorbesti oamenilor, ba chair sa te intrupezi pt ei si sa ii numesti pe ei copii ai Tai!  



29. Eu sunt la fel pentru toate fiintele; pentru mine nu-i [nimeni] pe care sa-l plac sau sa-l urasc; cei care mi se daruiesc cu dragoste se afla in mine, si eu ma aflu in ei.
30. Chiar un om rau de mi se daruieste cu o dragoste exclusiva, trebuie socotit om bun; hotararile lui sunt drepte;
31. Curand devine virtuos, si ajunge la pacea eterna; sa stii o fiu al lui Kunti, cel care mi se daruieste nu piere.
32. O fiu al lui Pritha, cei care isi au sprijin in mine, chiar de-ar fi nascuti dintr-o matca a pacatului, de-ar fi femei, vaisya si chiar sudra(castele inferioare), acestia ajung la conditia suprema.
33. Cu atat mai mult brahmanii merituosi, Risii de neam regesc ce mi se daruiesc; deoarece ai dobandit aceasta lume trecatoare si nefericita, daruieste-mi-te.
34. Fii cu gandul la mine, daruit mie, sacrifica-mi si cinsteste-ma; la mine vei ajunge concentrandu-te astfel, avandu-ma pe mine drept ultim scop. 

Bhagavad-gita, cap IX

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu