21 decembrie 2013

Nasterea lui Iisus nu este paranormala...

Noi aici am aratat ca nasterea si conceperea lui Iisus nu sunt  fenomene care sa fie caracteristice doar unei intrupari divine.
Dumnezeu prin Iisus nu a facut nimic care sa nu fie specific si posibil tututor oamenilor.
Am aratat ca prin nasterea miraculoasa Dumnezeu ne-a aratat cum ar fi trebuit sa se nasca toti oamenii daca Adam nu ar fi cazut.
Daca Adam nu ar fi iesit din ascultarea de Dumnezeu, toti oamenii s-ar fi nascut asemenea lui Iisus.
Si eu cred ca undeva in viitor oamenii vor dobandi din nou aceasta putere a conceperii spirituale.
Intai doar o parte si apoi tot mai multi.
Poate peste 10 000 de ani sau poate peste 100 000.
In acelasi timp nu cred ca  sexualitatea va fi vreodata abandonata definitv.
Chiar daca oamenii vor cuceri puterea de a concepe spiritual vor exista , prin voia lui Dumnezeu, si oameni care nu vor abandona sexualitatea.
De ce nu, poate ca sexualitatea nu va mai fi folosita pentru a procrea ci doar pentru adorare si extaz in cuplu. 
Este important sa retinem ca Dumnezeu se intrupeaza pentru a fi model oamenilor.
El nu face nimic care sa fie imposibil si pentru ceilalti oameni.
Iisus chiar spune ca noi putem sa facem lucruri chiar mai mari decat a facut El.
Ce incurajare extraordinara…

12. Adevărat, adevărat zic vouă: cel ce crede în Mine va face şi el lucrările pe care le fac Eu şi mai mari decât acestea va face, pentru că Eu Mă duc la Tatăl.
13. Şi orice veţi cere întru numele Meu, aceea voi face, ca să fie slăvit Tatăl întru Fiul.
14. Dacă veţi cere ceva în numele Meu, Eu voi face. 

Ioan 14 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu