25 decembrie 2013

O rugaminte



Impotriva noastra s-a dus si se vor duce campanii de defaimare…
Si pe net si in viata reala.
Spre exemplu aici, in urma cu cativa ani cineva a creat o clona a acestui blog si a inceput sa injure in stanga si in dreapta…
Asa ca va rog, daca cineva va contacteaza si va spune lucruri ciudate pretinzand ca as fi eu sau va spune lucruri la fel de ciudate despre mine, va rog imediat sa ma contactati.
Deoarece ne luptam cu pasiune pentru Hristos si Adevar este posibil sa starnim adesea mania multora.  
Iar daca cineva vrea sa stie cum sunt si cine sunt, poate sa ma cunoasca daca isi doreste cu adevarat acest lucru.
Desi Hristos a spus ca numai Dumnezeu este bun, dupa orice standarde umane sunt un om foarte bun.
Ma straduiesc sa scot din casa mustele pentru a nu le omori…
Ma feresc sa agresez vreun om chiar si numai cu gandul.
Iata , ma straduiesc sa imi iubesc si binecuvantez dusmanii pentru a arata, dupa cum Iisus a recomandat, ca sunt un copil al Tatalui.
Sunt foarte bland si calm, plin de pace si iubire.
Multi au incercat sa imi lipeasca tot felul de etichete, dar oricine ma cunoaste realizeaza pe loc ca nici un lucru cu adevarat rau nu poate sa mi se atribuie.
Este suficient ca cineva sa ma cunoasca si imediat realizeaza ca sunt mai degraba un model pentru ceilalti oameni.
Si va spun ca Domnul insusi recomanda, prin chiar numele meu, tuturor sa ma urmeze si sa fie ca mine.
Fiti ca ca el, asa spune numele meu ales de Dumnezeu dinainte sa ma nasc…
Si inca numele meu spune: acela care este ca Dumnezeu.
Dar satana va gasi intotdeauna langa noi oameni saraci cu duhul prin care sa incerce sa faca rau.    
Insa eu ii iert si ii binecuvantez, nu pt ca as fi eu atat de bun dar pt ca Dumnezeu doreste asta si trebuie sa ma supun si sa fiu ascultator.
Am descoperit ca, sustinut de Dumnezeu, nu e asa greu sa iti iubesti dusmanii.
Si inca este foarte usor sa ii compatimesti pe cei care fac rau deoarece tot ce face fiecare isi face in primul rand siesi.
Este un privilegiu sa ne cunoastem unii pe altii.
Iar cu cei care vor sa faca rau sa fim rabdatori, mai devreme sau mai tarziu vor realiza ca si-au facut rau lor insile.
Asadar nu uitati ca deja suntem in mijlocul unei campanii de defaimare si calomniere.
Va rog sa imi spuneti imediat daca cineva va contacteaza sa va spuna orice fel de lucru negativ.
Daca va spune de bine insa este cu siguranta adevarat.
:)
Craciun fericit, Dumnezeu sa ne binecuvanteze pe toti!  
Asa cum numele din viata reala a fost ales de Domnul si exprima ceea ce am spus, asa si numele de aici tot de El a fost ales si el este cat se poate de adevarat.
Eu sunt ceea ce spun numele mele ca sunt...
:) 
Si va spun ca toti cei care au crezut in mine si in aceste nume sunt deja mantuiti...
Sa il lasam pe Dumnezeu sa vorbeasca prin noi!
Iar acest lucru se intampla consacrandu-i zi de zi toate actiunile!
Iti oferim Doamne Iisuse cu totii aceste zile, ti le aducem ca ofranda! 
Iti oferim fiecare masa, fiecare actiune, iti aducem ofranda fiintele noastre! 
Amin! 

PS: Sunt unii care vor incepe adevarate razboaie impotriva noastra. Dar aceasta este crucea pe care Domnul ne-o daruieste!  Fiti vigilenti insa, nu atat pentru dusmani dar insusi Domnul vine ca un fur...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu