26 decembrie 2013

Sa ne fim unii altora trepte...

Nu vreau nimic de la nimeni. Nu vreau decat ca voi sa devniti indepedenti, puternici, desavarsiti.
Nu va vreau pt mine.
Insa daca cineva are inima plina de iubire si simte si doreste sa imi daruiasca ceva din aceasta iubire, primesc.
Deoarece Domnul ne-a scos unul in calea celorlalti ca sa invatam unii de la altii si ca sa ne ajutam.
Trebuie sa ne fim unii celorlalti trepte spre Dumnezeu.
Daca cineva are nevoie de mine si eu pot sa il ajut, nu exista bucurie mai mare.
Daca eu devin o treapta pt cineva, nu exista satisfactie mai mare.
Si sper ca viata si existenta mea sa fie o treapta pt toti oamenii.
O treapta care sa ii apropie de Dumnezeu.
O treapta care sa le ofere o viziune mai frumoasa si mai armonioasa asupra lumii.
Sa lucram pentru Dumnezeu si pentru binele celorlalti.
Acesta este scopul vietii.
Eu am luptat de vieti pentru binele celorlalti, mai ales al femeilor.
Femeile au fost si sunt umilite si chinuite in multe parti ale lumii.
Deoarece puterea este in mana barbatului iar barbatul nu intelege femeia…
Pana cand barbatul se va emancipa suficient incat sa inteleaga femeia, mai este…
Dar eu ador femeia si o iubesc asa cum este ea.
Bucuria mea este sa o ajut.
Iar pacatul cel mare al femeii nu tine de sexualitate, in nici un caz, ci este Vanitatea sau Orgoliul.
Ingerul care a cazut era o … Femeie…
Si a cazut tocmai din Orgoliu si Vanitate.
S-a certat cu Dumnezeu din cauza unor fiinte create de ea.
Satana a vrut sa le extermine, sa le elimine din Creatie, sa le ucida adica.
Si Dumnezeu s-a opus…
Dumnezeu i-a spus satanei ca acele fiinte ii apartin chair daca au fost create de ea…
Asa a cazut femeia primordiala care trebuia sa ii fie sotie lui Dumnezeu…
Aceasta femeie primordiala trebuia sa ii nasca lui Dumnezeu copii…
Dar Dumnezeu fiind intelepciunea suprema a dorit sa ne arate ca El, ca Tata Suprem, poate sa isi desavarseasca copiii chiar daca mama lor e satana…
Aici a fost mare lupta si este…
Nu este nevoie sa repet cine este mama noastra si cine ne-a nascut…
Dar Tatal a coborat din cer ca sa ne salveze…
Aici este gestul glorios al Tatalui care din Iubire pentru noi s-a urcat pe Cruce…
Cand am inteles gestul Tatalui toti am cazut la picioarele Lui siderati de acest suprem sacrificiu si de aceasta Iubire nemaivazuta…
Iata, Domnul ne reveleaza Adevarul…
Tatal este atat de frumos si de dulce...
Tatal este tanar...
Tatal ni s-a aratat ca un tanar intre 30 si 33  de ani.
Tatal nu este un batran cu barba ci un tanar barbat in puterea vietii... 

9. Iisus i-a zis: De atâta vreme sunt cu voi şi nu M-ai cunoscut, Filipe? Cel ce M-a văzut pe Mine a văzut pe Tatăl. Cum zici tu: Arată-ne pe Tatăl?
10. Nu crezi tu că Eu sunt întru Tatăl şi Tatăl este întru Mine? Cuvintele pe care vi le spun nu le vorbesc de la Mine, ci Tatăl - Care rămâne întru Mine - face lucrările Lui.
11. Credeţi Mie că Eu sunt întru Tatăl şi Tatăl întru Mine, iar de nu, credeţi-Mă pentru lucrările acestea. 
Ioan 14 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu