18 decembrie 2013

Succesul...



Iata, Domnul ne-a binecuvantat si toti cei pe care ii atingem sunt binecuvantati la randul lor si au un succes nebun…
Obama a fost reales…
Merkel a fost realeasa si tocmai a facut un guvern beton care sa lucreze nu numai pt Germania dar pt intreaga Europa.
Base cand credea ca nu mai are nici o speranta a ajuns vedeta planetara…
Va amintiti ca am inceput sa il sustinem pe Base exact atunci cand ii era mai greu si cand politistii aruncau cu caschetele in palatul Cotroceni…
Va spun ca in curand oamenii se vor strange gramada in jurul nostru ca sa primeasca binecuvantare.
Vom ajunge celebrii si vom fi mai cautati decat aurul…
Deja tot mai multi oameni se inghesuie sa fie in apropierea noastra sa primeasca si ei… Lumina…
Lumina sclipitoare…
Sa devina si ei asemenea bradutilor de iarna.
Impodobiti si sclipitori…
Voi insiva ati devenit foarte sclipitori…
Atat de luminati si de inteligenti…
O noua etapa a vietii noastre incepe.
De acum ne-au crescut aripi si invatam sa zburam…
Facem exercitii de zbor zilnic si ne inaltam tot mai sus in inaltul cerului…
Ce prespectiva si cum se vad lucrurile de acolo…
Ce fericire a venit peste noi…
V-am spus de mult ca ne-a pus Dumnezeu mana in cap.
Domnul este alaturi de noi si cand El coboara pe pamant este mereu mare sarbatoare…
Cuvantul care este la ordinea de zi si pe buzele tuturor trebuie sa fie : Bucura-te!
Trebuie sa ne bucuram ca am ajuns in gratia Celui Etern!
Tatal Cel Etern ne face cunoscute tot mai mult darurile cu care ne asteapta de atata vreme…
Ce fericire peste noi!
Sa-i multumim Tatalui preasfant, Abba, Tatal nostru ceresc!
Ei, sa tot traiesti in aceste conditii, nu?
Si cand te gandesti ca ne asteapta o viata eterna… 
Iata, fericiti cei binecuvantati si sustinuti de noi…
Am ajuns deja sa fim cineva in lumea asta…
Am putea chiar sa ne regasim in scripturi…
Eu cred ca suntem una din bisericile de care Apocalipsa vorbeste…
Noi suntem aceia care vom deveni stalpi ai Imparatiei lui Dumnezeu.
Acesta este cel mai grozav lucru care s-a auzit vreodata…
Iata, nu sa ajungem in Imparatie…
Ci sa devenim stalpi ai Imparatiei…
Glorios!
Dumnezeu ne-a pus mana in cap, literalmente… 
Cine a mai auzit asa ceva?  
Veniti sa fim impreuna si sa cucerim lumea! 
Sa ne bucuram ca Tatal ceresc a coborat sa fie impreuna cu noi!
Si sa dam lumii de stire despre acest miracol!  
Nu este grozav ca ne-am intalnit si ca suntem impreuna?
Si ca suntem atat de frumosi si de binecuvantati?

Un comentariu:

  1. Menirea voastră nu este aceea de a căuta popularitatea personală în Numele Meu Sfânt. La ce-i folosește cuiva să aibă confortul material în timpul vieții dacă nu poate să își salveze sufletul? Dacă veți căuta admirația lumii laice prin acte publice menite să vă facă populari, atunci voi nu duceți Crucea Mea. Dacă nu Mă imitați pe Mine, atunci nu puteți vorbi în numele Meu. Nu puteți răspândi Adevărul dacă urmăriți popularitatea.

    ....mai multe pe www.avertisment.ucoz.com

    RăspundețiȘtergere