12 ianuarie 2014

Jurnal spiritual

Iata Domnul imi arata: cand tu nu stiai Eu eram cu tine si actionam prin tine si judecam prin tine cand tu inca nu stiai.
Si am fost chemat ca sa fiu judecat dar cel care m-a chemat a fost judecat el insusi.
Si ce am cerut eu nu a vrut sa-mi dea insa Domnul mi-a dat intreit ceea ce am cerut.
Si cand eu nu vedeam si nu stiam Domnul era in mine si cu mine si altii care vedeau ma binecuvantau si luau aminte ca Domnul este cu mine.
Si ma voi intoarce la aceia si ii voi binecuvanta si in cer ii voi lua cu mine pentru eternitate.
Daca Dumnezeu a facut toate acestea cand eu nu stiam, cu atat mai mult acum cand stiu.
Si Domnul mi-a revelat si mi-a aratat cat de puternica este binecuvantarea mea.
Nu stiam ca El este cu mine si ca atat de tare este binecuvantarea Lui.
Binecuvantarea mea merge asupra celor puternici si ii intoarce din drum.
Ea poate sa salveze suflete si sa le daruiasca viata vesnica.
Ea poate sa lege si sa condamne.
M-am cutremurat eu insumi de ceea ce El mi-a descoperit in mine.
Oare vrei sa te unesti cu mine Doamne si sa fim una?
Cuvantul meu sa fie cuvantul Tau si binecuvantarea mea sa fie binecuvantarea Ta?
Vrei sa actionezi prin mine si sa vorbesti prin mine?
Asa cum ai mai vorbit si cum te-ai mai aratat chiar si in alte vieti?
Oare exista implinire mai mare decat sa fie cineva robul Tau si sa se uneasca cu Tine?
Cine nu ar da si tot ce nu poate fi dat pentru a Te dobandi pe Tine?
Cine nu ar jertfi si ceea ce nu poate fi jertfit pentru a te obtine pe Tine?
Oare am eu ceva al meu care sa nu fie deja al tau?
Nu exista fericire mai mare decat sa te cheme Dumnezeu si sa te binecuvanteze.
Fericire nemarginita, Viata Eterna, cei care ies din Tine se inchina Tie ca unei supreme minuni!
Binecuvanteaza-ma Doamne si fa ce voiesti cu mine, trimite-ma unde doresti sa judec sau sa binecuvantez.
Cine sunt eu si unde sunt eu?
Nu sunt eu doar un pahar in care Duhul Tau poate sa fie turnat sau nu?
Ce alt lucru mai de folos ar putea sa faca cineva decat sa te laude?
Oare nu te vom urma si nu vom incerca sa facem ce ai facut si Tu cand ai coborat pe Pamant?  
Oare nu s-au ratacit ei nerecunoscandu-Te si neintelegandu-Te?
Nu sunt ei dezbinati tocmai pt ca nu Te cunosc?
Dar in mine ei toti sunt una si cei care vor asculta se vor mantui?
Unde sfarsesc eu si unde incepi Tu?
Daca Tu ma locuiesti se mai poate vorbi de un „eu”?
Iata Tu prin puterea Ta i-ai adunat pt ca vrei sa le vorbesti si vrei sa te sfatuiesti cu cei care conduc si imparatesc.
Nu le-am spus oare sa inceteze sa mai fure pt ca vor blestema ziua cand au furat?
Nu le-am spus ca vrei sa faci din acest popor biserica si templul tau?
Nu le-am spus ca vor fi batuti toti cei care fac lucruri neplacute inaintea Ta?
Nu le spun zilnic asta?
Nu am avertizat si nu am anuntat dinainte ce sa faca pentru a ramane in binecuvantarea Ta?
Unde s-ar putea ascunde de Tine?
Nu ii tii tu cu mana tare si nici unul nu poate sa scape?   
Oare nu mana Ta sfanta curata tara? 
Nu sunt eu o simpla voce?
Nu tii Tu mii de ingeri asupra tarii si Pamantului curatand si purificand? 
Oare nu ai auzit tu strigatul acestei tari si nu ti-ai intors privirea asupra ei? 
Nu ai venit tu tocmai atunci cand voiau ei sa legalizeze hotia si sa se faca stapani peste tara?  
Cine ar putea sa stea in fata ta si cine ar putea sa scape de mania Ta?
Scapa-ne Doamne si fa din pamantul tau ce ai promis prin sfintii si profetii tai! 
Amin!   
15. Afară câinii şi vrăjitorii şi desfrânaţii şi ucigaşii şi închinătorii de idoli şi toţi cei ce lucrează şi iubesc minciuna!
16. Eu, Iisus, am trimis pe îngerul Meu ca să mărturisească vouă acestea, cu privire la Biserici. Eu sunt rădăcina şi odrasla lui David, steaua care străluceşte dimineaţa.
17. Şi Duhul şi mireasa zic: Vino. Şi cel ce aude să zică: Vino. Şi cel însetat să vină, cel ce doreşte să ia în dar apa vieţii.
Ap 22

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu