18 februarie 2014

Adorarea adorarii



Ca sa intelegem mai bine ce am vrut sa spun prin adorarea de catre mine a adorarii de catre femeie a masculinitatii am sa dau un exemplu concret.
Este vorba chiar de fuziunea amoroasa.
Putem sa observam ca in cadrul fuziunii amoroase cei doi iubiti se bucura pe rand unul de celalalt.
Daca femeia se ocupa de barbat atunci acesta mai degraba se afla intr-o stare pasiva de contemplare extatica a fericirii pe care femeia i-o produce.
In acelasi timp el poate sa contemple empatic si fericirea pe care acest act amoros i-o produce femeii care il stimuleaza si il adora pe el in acel moment.
Asadar barbatul se poate bucura si de fericirea produsa de stimularea directa dar simultan se poate bucura si de perceptia empatica a fericirii femeii.
La fel femeia se poate bucura de stimularea directa a barbatului dar daca este o fiinta sensibila poate sa se bucure empatic si de satisfactia si bucuria barbatului, de uriasa dorinta si placere pe care ea o trezeste in el...
Cred ca acum ati inteles cum eu ma bucur de fericirea pe care femeia o simte adorand masculinitatea.
Ca masculinitate eu insumi sunt adorat acolo si aceasta adorare a adorarii se poate polariza la nesfarsit de aici si extazul amoros si chiar beatitudinea care poate sa o produca mai ales daca energia produsa este sublimata pe centrii superiori de forta fiind transformata astfel in iubire pura sau in alte energii superioare.
Asadar, pe scurt, femeii ii sta bine sa adore Barbatul...
Si eu ma bucur nespus atunci cand femeia isi arata aceasta iubire si pasiune.
Asta nu inseamna ca toate trebuie sa faceti asta... Sau tot timpul. Ba inca este bine cel mai adesea sa va sublimati pasiunile inferioare si grosiere. Sa le sublimati in Iubire.
Fiecare insa trebuie sa faca ceea ce simte deoarece fiecare se afla pe un anumit nivel de rezonanta.
Sigur, as putea si eu sa va arat cum ador Femeia, de aceea am si pus o poza in aceasta postare.
Dar stiu ca este mai bine sa ador Femeia in voi insiva si voi atunci simtiti o fericire mult mai mare; dealtfel capacitatile voastre empatice nefiind tocmai trezite.
Asadar cred ca am lamurit si luminat misterul.
Iata Lumina cuprinde intreg Pamantul si il transforma cu fiecare secunda...
Le-ati spus nebunilor care introduc otrava in minunata planeta ca in curand aceasta se va scutura puternic de aceasta otrava care va tasni din pamant inapoi spre cei care au injectat-o acolo?
Martori va iau pe toti ca mi-am facut datoria fata de marile natiuni si am dat sfatul cel bun si salvator.
PS: Nu trebuie neaparat sa existe intre noi o relatie barbat femeie, iubit –iubita ci numai daca Dumnezeu considera ca este folositor vreunei dintre voi aceasta relatie...
In rest suntem prieteni si Dumnezeu se manifesta prin fiecare aducand lumina si bucurie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu