25 februarie 2014

Care va fi soarta PSD-ului



Oricine ati fi tineti cont  de ceea ce spun pt ca nu vb de la mine.
Si daca eu am spus ca Domnul il sustine pe Basescu nu am spus de la mine.
De aceea tineti cont de ce spun pt ca nu vb de la mine si o sa se intample ce spun.
Eu nu tin partea nimanui.
Dau sfaturi le fel de bune si PSD-ului.
Oricine asculta se va mantui si va scapa de orice rau.
Voi da sfaturi tuturor, bogatilor, celor care conduc, diferiteror categorii de pacatosi.
Tineti seama de ele.
Daca nu vorbesc despre ceva inseamna ca fiecare trebuie sa faca ceea ce simte deoarece Dumnezeu deja actioneaza prin voi si va inspira sa faceti ce trebuie.
Nu sunt dusman pt nimeni .
Dar fiecare se poate face dusman siesi daca nu asculta deoarece acestea nu sunt sfaturi oarecare ci sfaturi inspirate.
Repet, oricine se poate pocai si mantui.
Oricine poate face numai binele de acum inainte.
Oricine poate sa isi daruiasca lui Hristos tot ce are si sa devina un adminsitrator al bogatiei sale pt binele celor multi.
Asta trebuie sa faca bogatii.
Fiti curati in intentii.
Fiti curati in sentimente si ganduri.
Nu va asociati cu slujitorii satanei.
Acum ce vina am eu ca psd-ul se ascociaza cu mafia si cu slujitorii satanei?
Care sunt masonii. O mare parte din ei.
Acum stau eu sa vad care mason se inchina lui Baphomet si care lui Dumnezeu?
Ii stie Dumnezeu.
Daca psd-ul vrea sa se asocieze cu totii acestia, atunci sa stie ca toti acestia sunt in judecata lui Dumnezeu si asa va fi si psd-ul.
Va profetesc psd-istilor ca sunteti un vis urat de care tara va scapa daca nu va pocaiti.
Dar nu aveti cum sa faceti asta si mergeti din rau in mai rau…
Dupa cele care le faceti pot sa va spun sigur ca o sa va ia m… d…
Care nu este altcineva decat satana…
Mergeti spre dezastru.
Acum intelege cineva ca Domnul a spus tarii intregi ca il sustine pe Basescu si nu eu?
Oare nu este inca evident ca l-a sustinut si il sustine?
Deci cine sunteti voi care lucrati si votati impotriva Domnului?
Votati deci in continuare cu masonii, cu mafia si imptoriva sfaturilor lui Dumnezeu…
Ca de acum stiti de cine o sa dati…
Eu am dat mereu sfatul cel bun dar vad ca va tineti semeti si nu vreti sa ascultati…
Inca o data spun, Basescu a fost si este o binecuvantare, nu pt ca ar fi vreun sfant ci pt ca asa a vrut Dumnezeu.
A vrut sa aleaga unul care sa puna raului piciorul in prag…
Acum este normal ca astialalti sa strige ca din gura de sarpe deoarece sunt amenintati sa piarda tot, chiar si libertatea…
Dar ce sa le fac?
Pocaiti-va !
Nu mai furati!
Daca partidele nu pot sa reziste fara bani furati, desfiintati partidele.
Eu nu am nici o putere dar va spun ca in tara asta nu va mai fura nimeni in curand.
Nu stiu unde sunt hotii si unde sunt coruptii.
Treaba lor, dar nu vor mai fi la putere.
Uitati-va bine la mine! Eu sunt o binecuvantare mare pt absolut toata lumea.
Pt ca am ajuns la Domnul…
Va spun ca am ajuns la El…
Iar Basescu nu este altceva decat darul Lui pt psd-isti…
Va irita Adevarul?
Va irita ca ati actionat si actionati imptoriva vointei lui Dumnezeu?
Cu cine v-ati asociat voi?
Cu toti aia care sunt in judecata si sunt pe marginea prapastiei…
Adica Dumnezeu v-a strans laolalta pe toti astia care sunteti in judecata Lui…
Repet, nu sunt impotriva voastra, ba inca numai sfatul meu va poate salva pt ca eu imi fac datoria fata de oricine.
Sustineti pe Basescu!
Asa spune Domnul de ani buni de zile.
Iar nefacand asa toti ati cazut in judecata cu tot cu tara deoarece binecuvantarea sta numai in urmarea vointei lui Dumnezeu.
V-ati dus la vot crezand ca faceti mare pricopseala dar v-ati judecat inca si mai rau…
Pt ca lui Dumnezeu nu ii plac cei care nu asculta de autoritatea pe care El o pune la putere.
Lui Dumnezeu nu ii place Republica pt ca intr-o republica nimeni nu asculta de nimeni.
Lui Dumnezeu ii place ca cineva sa conduca si ceilalti sa asculte…
Eu va spun ca oricine este in contradictie cu mine se judeca pe sine.
Nu pt ca as fi eu ceva sau cineva ci pt ca nu vorbesc de la mine ci de la El.
Ci intelegeti ca Dumnezeu este si cu americanii si cu nemtii.
As putea spune ca eu sunt Adevarul…
Dar va spun doar ca e Acela care este Adevarul este cu mine si ce spun spun la unison cu voia Lui sfanta.
Pt Dumnezeu tineti cont de ce spun daca vreti sa va salvati!
Sau faceti ce vreti…
Vreti sa vedeti cat de tare e Dumnezeu?
INTELEGETI CARE ESTE DESTINUL ACESTEI TARI SI INCERCATI SA VA INCADRATI ACESTUI DESTIN... 



Chiar daca va uimesc cele afirmate de mine, sa nu mire pe nimeni de ceea ce se va intampla, deoarece fiecare are ceea ce merita, in final dreptatea, adevarul si lumina spirituala triumfand. Desi trambitele adevarului vor suna pretutindeni, mai ales pe pamantul Noului Ierusalim - Romania, va fi dusa lupta cea mai apriga."
Fecioara Maria prin Sundar Singh 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu